Santrauka:
Temos aktualumas. Švietimo integracija pasireiškia per meninį ugdymą, tuo labiau, kad didėja jos poveikis asmenybės ugdymui/-si. Muzika viena iš labai svarbių kultūros raiškos priemonių, ja išreiškiami žmonių jausmai, troškimai, svajonės, mintys „Vaiko muzikiniai gabumai ir muzikinis intelektas jau darželyje gali turėti didelės įtakos suvokiant ir analizuojant informaciją, tik svarbu, kad tam būtų panaudoti tinkami metodai“ (Katinienė, Vaičienė, 2001).
Problema: muzikos integravimo galimybės į kitas veiklas ne visada atitinka turinio esmę ir nėra pakankamai kūrybiškas, neturintis improvizacijos elementų.
Objektas: muzikos integravimo galimybės į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas.
Tikslas: išanalizuoti muzikos integravimo galimybes į kitas priešmokyklinio amžiaus vaikų veiklas.
Description:
Relevance of the topic: integration of education is manifested through arts education, especially as its impact on personality development and education is increasing. Music is one of the most important cultural expressions – it expresses people‘s feelings, thought, desires and dreams. „Children‘s musical abilities and musical intelligence can already have a significant influence on understanding and analyzing information in creche, but it is important that appropriate methods be used for this“ (Katiniene, Vaičienė, 2001).
Problem: integration of music into other activities does not always correspond to the essence of the content and not enough creative, without elements of improvisation.
Subject: integration of music into other activities of prie-school children.
Aim: to analyze the integration of music into other activities of prie-school children