Santrauka:
Temos aktualumas/naujumas. Analizuojant įvairią mokslinę literatūrą iki šiol sunku rasti išsamiau nagrinėtos mokslinės informacijos apie vaikų turinčių cerebrinį paralyžių ugdymą(si) daile. Nėra pakankamai informacijos, kaip dailės veikla gali būti panaudota kaip priemonė vaikų, turinčių cerebrinį paralyžių, raidos problemoms spręsti, kaip geriau pritaikyti įvairias meninės raiškos priemones bei medžiagas tam tikram konkrečiam judesiui tobulinti.
Tyrimo objektas. Vaikų, turinčių cerebrinį paralyžių, ugdymas(is) daile.
Tyrimo problema. Kaip ugdyti daile vaikus, turinčius cerebrinį paralyžių?
Tyrimo tikslas. Atskleisti, vaikų turinčių cerebrinį paralyžių, ugdymo(si) daile galimybes.
Description:
Identification of the problem / relevance of the research. Analyzing the various scientific literature, it is still difficult to find more detailed scientific information on the education of children with cerebral palsy. There is not enough information on how artistic activity can be used as a tool to address the developmental problems of children with cerebral palsy, how to better adapt various means and materials of artistic expression to improve a particular movement.
Object of the research. Education of children with cerebral palsy in art.
The aim/goal of the paper. To reveal the possibilities of art education for children with cerebral palsy.
The subject of the paper. To reveal the possibilities of art education for children with cerebral palsy.