Santrauka:
Darbo aktualumas: Anot Reich (2017), pačios galingiausios jėgos, formuojančios ir skatinančios žmonių elgesį bei mūsų visuomenės formą, yra mūsų vaizduotės gaminiai. Tačiau, nepaisaint to, kad iššūkiai ir galimybės yra didesni nei bet kada anksčiau, vis rečiau naudojame ir taikome savo vaizduotę. „Natūrali aplinka skatina vaikų vaizduotės žaidimą, teigiamų santykių vystymąsi ir leidžia aplinkai tapti mokymosi vieta” (Dowdell, Gray, Malone, 2011).
Darbo problema. Kokios yra 3-5 metų amžiaus vaikų vaizduotės lavinimo galimybės naudojant gamtines medžiagas?
Darbo objektas – 3-5 metų amžiaus vaikų vaizduotės lavinimo galimybes naudojant gamtines medžiagas.
Darbo tikslas – atskleisti 3-5 metų amžiaus vaikų vaizduotės lavinimo galimybes naudojant gamtines medžiagas.
Description:
Relevance of the work: According to Reich (2017) the most powerful forces that shape and promote human behaviour and the shape of our society are the products of our imagination. However, despite the fact that the challenges and opportunities are greater than ever before, we use and apply our imagination less and less. “The natural environment stimulates children’s imagination, develops positive relationships, and allows the environment to become a place of learning” (Dowdell, Gray, Malone, 2011).
Work problem. What are the possibilities of developing the imagination of 3–5-year-old children using natural materials?
The object of the work. Imagination education opportunities for children aged 3-5 using natural materials.
The aim of the work. To reveal the possibilities of developing the imagination of 3–5-year-old children using natural materials.