Santrauka:
Temos aktualumas ir naujumas. Siekiant nuolat diegti naujoves švietimo srityje, ikimokyklinio ugdymo įstaigoms kyla nauji uždaviniai. Kiekviena naujovė, diegiama švietimo organizacijoje, reikalauja finansinių išteklių ir pedagogų, turinčių šiuolaikines kompetencijas. STEAM metodikos įdiegimas ir efektyvus jos taikymas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje reikalauja personalo ir pedagogų pasiruošimo, bei palankios aplinkos sukūrimo.
Probleminiai klausimai: Ar pedagogai yra pasiruošę taikyti STEAM priešmokykliniame ugdyme? Kokių priemonių reikia norint efektyviai taikyti STEAM metodiką ugdymo praktikoje?
Tyrimo objektas - ikimokyklinio ugdymo įstaigų pasirengimas taikyti STEAM metodą priešmokykliniame ugdyme.
Tyrimo tikslas - išsiaiškinti ikimokyklinio ugdymo įstaigos pasirengimą taikyti STEAM metodologiją priešmokykliniame ugdyme.
Description:
Relevance and novelty of the topic. In order to continuously innovate in the field of education, pre-school education institutions face new challenges. Every innovation implemented in an educational organization requires financial resources and educators with modern competencies. The implementation of the STEAM methodology and its effective application in the pre-school education institution requires the preparation of staff and teachers, as well as the creation of a favorable environment.
Problematic questions: Are educators ready to apply STEAM in pre-school education? What tools are needed to effectively apply the STEAM methodology in educational practice?
The object of the research - preparation of pre-school education institutions to apply the STEAM method in pre-school education.
The aim of the research - to find out the readiness of the pre-school education institution to apply the STEAM methodology in pre-school education.