Santrauka:
Temos aktualumas. Bendradarbiavimas tarp pedagogų, specialistų bei tėvų dar yra aktuali švietimo
bendruomenės problema. Pasak Reynolds ir kt. (2017) poreikis bendradarbiauti labiausiai yra orientuojamas
ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo etape, kuris tęsiamas tolimesniuose ugdymo etapuose. Šeimoje
susiformuoja vaiko tam tikros savybės, kurias plėtoti arba koreguoti padeda ugdymo įstaiga
bendradarbiaudama kartu su šeima. Bendradarbiavimo siekis-vadovautis panašiomis vertybėmis, kad vaikas
turėtų aiškias ugdymosi, bendravimo gaires.
Tyrimo problema: Kokie netinkamo elgesio, pasireiškiančio priešmokykliniame amžiuje įveikimo
būdai, pasitelkiant pedagogų, specialistų bendradarbiavimą?
Tyrimo objektas: pedagogų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas, įveikiant netinkamo
elgesio sunkumus priešmokykliniame amžiuje.
Tyrimo tikslas: atskleisti pedagogų, specialistų, tėvų bendradarbiavimo svarbą, įveikiant
netinkamo elgesio sunkumus priešmokykliniame amžiuje.
Description:
Relevance of the topic. Cooperation between educators, professionals and parents is still an
issue in the educational community. According to Reynolds et al. (2017) the need for cooperation is
mainly focused on the prie-school, prie-school education stage, which is continued in the later
stages of education. In the family, certain qualities of the child are formed, which the educational
institution helps to develop or adjust in cooperation with the family. The goal of cooperation is to
follow similar values so that the child has clear guidelines for education and communication.
Research problem – What are the ways to overcome the misconduct that manifests itself in
the preschool age, with the cooperation of teachers and specialists?
Research object – cooperation between educators, professionals, and parents in overcoming
the difficulties of ill-treatment in preschool.
Research aim – to reveal the importance of cooperation between teachers, specialists and
parents in overcoming the difficulties of misbehavior in the preschool age.