Santrauka:
Tyrimo aktualumas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijoms ugdyti taikomi įvairios ugdymo formos, metodai ir priemonės. Komunikavimo kompetencija ugdoma taikant aktyvias veiklas – žaidimus, vaidybą ir kt. Vaidindamas vaikas gali mėgdžioti, improvizuoti, išreikšti tai, ką mato aplinkui, vaizduoti tikrus arba įsivaizduojamus dalykus, išreikšti veikėjų ypatumus. Todėl tikslinga plačiau apžvelgti vaidybos taikymą ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų kompetencijas.
Tyrimo problema – aktyvaus ugdymo formų, metodų ir priemonių naudojimas leidžia efektyviai pasiekti ikimokyklinio ugdymo tikslus, tačiau nėra aišku, kaip yra taikoma vaidyba ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetenciją.
Tyrimo objektas - priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymas taikant vaidybą.
Tyrimo tikslas - atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos ugdymą per vaidybą.
Description:
Relevance of the study. Various forms, methods and tools of education are used to develop the competence of preschool children. Communication competence is developed through active activities - games, acting, etc. By acting, one can imitate, improvise, express what one sees around one, depict real or imagined things, express the peculiarities of characters. Therefore, it is appropriate to take a broader look at the application of acting in developing the competence of pre-school children.
The research question is: The use of forms, methods and tools of active education allows to achieve the goals of pre-school education effectively, but it is not clear how acting is applied in developing the communication competence of pre-school children.
Research Object - developing the communication competence of preschool children through acting.
The goal of the study to reveal the development of communication competence of preschool children through acting.