Santrauka:
Vienas priimtiniausių būdų švietimo įstaigose ugdant vaikų sveikatos kompetenciją, remtis projektinio tyrimo metodologija. V.Gražienės (2020) teigimu kiekvienas pedagoginėje srityje vykdomas projektas yra išskirtinis ir nepakartojamas, todėl baigiamųjų projektų tekstai teikiami kaip siektini pavyzdžio, medžiaga pateikiama susipažinimui ir analizei, bet neįvardinami kaip vieninteliai tobuliausi ir kopijuotini pavyzdžiai.
Tyrimo objektas Projektinio metodo taikymo galimybės ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikatos kompetenciją.
Tyrimo tikslas Atskleisti projektinio metodo galimybes, ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikatos kompetenciją.
Description:
One of the most acceptable ways to develop children's health competence in educational institutions is to use the methodology of project research, V.Gražienė (2020) the project carried out in each pedagogical field is unique and unrepeatable, therefore the texts of the final projects are provided as target examples, presented for reference and analysis, but are not listed as the only perfect and copyable examples.
Research object Health education of preschool children from a project point of view.
The purpose of the study To reveal the possibilities of the project method in developing the health competence of preschool children.