Santrauka:
Temos aktualumas. Mažai aktyvus, sėslus vaikų gyvenimo būdas tampa opia problema ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Vyrauja nuostata, kad STEAM metodika lengvai pritaikoma pasaulio pažinimo, matematikos ir kitose srityse, tačiau sporto srityje STEAM elementus pritaikyti sudėtingiau, nes reikia fizinius pratimus pritaikyti prie STEAM metodikos tikslų, tačiau tai nėra teisinga nuostata, nes STEAM metodikos aprašuose ir praktinio pritaikomumo pavyzdžiuose yra gausu žaidimų ir kitų aktyvių veiklų, kurios įtraukia vaikus į fizinį aktyvumą skatinančias veiklas.
Tyrimo problema. STEAM metodika yra nauja, nors STEAM elementų taikymo nauda ugdymo veikloje yra pagrindžiama ir jau naudojama, tačiau praktinio pritaikomumo, skatinant vaikų fizinį aktyvumą, pavyzdžių trūksta.
Tyrimo objektas – STEAM elementų taikymas ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą skatinančiose veiklose.
Tyrimo tikslas – išanalizuoti STEAM elementų taikymą ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinį aktyvumą skatinančiose veiklose.
Description:
Identification of the problem. The less active, sedentary lifestyle of children is becoming a sensitive problem not only in Lithuania, but also all over the world. The prevailing view is that the STEAM methodology is easy to apply in the world of cognition, mathematics and other fields, but in the field of sport it is more difficult to adapt STEAM elements to the goals of the STEAM methodology, but this is not the case. games and other active activities that involve children in activities that promote physical activity.
Problem of the research: The STEAM methodology is new, although the benefits of applying STEAM elements in educational activities are justified and already in use, but there are no examples of practical applicability in promoting physical activity in children.
The object of the research: application of STEAM elements in activities promoting physical activity of preschool children.
The aim of the research - to analyze the application of STEAM elements in activities promoting physical activity of preschool children.