Santrauka:
Tyrimo aktualumas. Meninės kompetencijos ugdymas – neatsiejama ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) programų dalis. Meninės kompetencijos ugdymas reikšmingai prisideda prie estetikos pojūčio lavinimo, padeda vaikams išreikšti save, savo emocijas, susipažinti su jį supančiu pasauliu, išmėginti dar neatrastus dalykus, o visa tai itin svarbu emocinei, fizinei ir intelektinei ikimokyklinio amžiaus vaiko raidai. Dailė – tai ne tik piešimas pieštukais ar tapymas dažais. Dailės taikymas ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymo(si) procese išties suteikia išskirtines galimybes ugdyti ne tik estetikos pojūtį, bet ir lavinti vaikų kūrybiškumą – vieną svarbiausių šiuolaikinio asmens savybių.
Problema – kaip vyksta ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymas(is) taikant dailę.
Objektas – ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymas(is) taikant dailę.
Tikslas – atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymą(si) taikant dailę.
Description:
Research relevance. Artistic competence development is an integral part of preschool children’s development programs. Artistic competence development has significant value to the cultivation of aesthetic sense, it helps children to express themselves, their emotions, to learn about the world around them, to try new things which is especially important for the emotional, physical, and intellectual development of preschool children. The visual art is not just drawing with pencils or painting with dye. The application of the visual arts in the development of preschool children’s provides exclusive possibilities not only to cultivate aesthetic sense but nurture children’s creativity – one of the most important personal qualities.
Problem – how is the development of artistic competence of preschool children organised by applying visual art.
Object – development of artistic competence of preschool children by applying visual art.
Goal – to disclose the development of artistic competence of preschool children by applying visual art.