Santrauka:
Dabartinė nepalanki situacija dėl COVID-19 pandemijos verčia
turizmo įmones daugiau dėmesio skirti klientams ir jų poreikiams.
Ryšių su klientais valdymas viešbutyje yra svarbiausias aspektas, kurį
reikia nuolat tobulinti, siekiant patenkinti vartotojų poreikius bei
gerinti paslaugų kokybę. Klientų ryšių valdymas apgyvendinimo
pramonėje yra labai svarbus aspektas, siekiant įgyti pranašumą
rinkoje ar išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje. Šiame darbe
analizuojamas santykių su klientais valdymas literatūroje bei keturių
žvaigždučių aukščiausios klasės viešbutyje „Aqua Aurelia“. Taip pat
apibendrinamos atliktos studijos, analizuojančios esamą vadybos
sistemą ir pasiūlymai tobulinti.
Description:
The current unfavorable situation due to the COVID-19 pandemic is
forcing tourism businesses to pay more attention to customers and
their needs. Customer relationship management in the hotel is the
most important aspect that needs to be developed continuously in
order to meet the needs of consumers, to improve the quality of
services. Customer management in accommodation industry is a very
important aspect in order to gain an advantage in the market or to
survive in a competitive environment. In this paper, customer
relationship management is analyzed generally as well as in the four
stars superior hotel “Aqua Aurelia”. Conducted studies that analyses
the existing management system and suggestions for improving are
also included.