Santrauka:
Auganti konkurencija tarp paslaugų teikėjų, informacijos srautai
internete paslaugos vartotojams sukuria tam tikrus lūkesčius, kokios
paslaugos tikisi. Nors ir yra sunku konkrečiai įvardinti paslaugos
kokybę, todėl apgyvendinimo paslaugų teikėjai turi sekti kiekvieną
paslaugos teikimo momentą, kreipti dėmesį į klientų pastabas ar
pageidavimus. Savikritiškai vertinti esamą situaciją ir nuolatos
ieškoti būdų, kaip galima pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. Todėl
šiame darbu įvertinus teikiamų paslaugų kokybę keturių žvaigždučių
viešbutyje „HOF Hotel”, peteikiami pasiūlymai viešbučio paslaugų
kokybei gerinti.
Description:
Description of the professional BA thesis. Growing competition between service providers and information available on the internet creates consumer expectations. It is difficult to define the quality of service, which is the reason why accommodation service providers should track every moment of a provided service and pay attention to customers' comments or suggestions. Service providers should self-critically evaluate the current situation and constantly look for ways to improve the quality of their services. So, after the evaluation of the quality of the services provided at the four-star hotel HOF Hotel, make suggestions on how the hotel could improve its services.