Santrauka:
Paslaugų marketingo kompleksas apima septynis tarpusavyje
susijusius elementus, kurių tyrimas paslaugų sektoriuje yra labai
reikšmingas dalykas, padedantis orientuotis, kokią verslo strategiją įmonė
gali taikyti, kokių priemonių imtis, jog būtų išlaikytas konkurencinis
pranašumas bei būtų patenkinti visi klientų lūkesčiai (Wijayanto, 2015).
Besikeičiant ekonominei situacijai bei didėjant apgyvendinimo įstaigų
kiekiui didėja ir konkurencija, kuri reikalauja kuo daugiau išskirtinumo
teikiant paslaugas.
Viešbučiuose veikia daug įvairių paslaugų nuo apgyvendinimo iki
SPA paslaugų, todėl su paslaugų marketingo komplekso elementais šis
verslas susiduria neišvengiamai. Labai svarbu, jog svetingumo įmonės gerai
suprastų šį kompleksą, tinkamai atliktų jo analizę bei pritaikytų ir sukurtų
strategiją ateičiai, kuri padėtų suprasti klientų poreikius, atrastų tikslines
auditorijas bei padėtų išvengti galimų nuostolių.
Description:
The service marketing complex includes seven among themselves
related elements, the study of which is very important in the service sector
a significant thing that helps guide the company's business strategy
can apply what measures to take to maintain competitiveness
advantage and all customer expectations would be met (Wijayanto, 2015).
As the economic situation changes and the number of accommodation establishments increases
as the quantity increases, so does the competition, which demands as much exclusivity as possible
providing services.
Hotels offer a wide range of services from accommodation to
SPA services, therefore with elements of the service marketing complex this one
business inevitably faces. It is very important that hospitality companies are good
would understand this complex, properly analyze it and apply and create it
strategy for the future, which would help to understand the needs of customers, discover the targeted ones
audiences and help avoid possible losses.