Santrauka:
Temos aktualumas. Sakytinė kalba – tai pagrindinė žmonių komunikavimo priemonė. Kalba išsakomi visi norai, prašymai, klausimai, emocijos, jausmai. Kalbėdamiesi gauname ir perduodame informaciją, diskutuojame, darome išvadas. Vaiko sakytinė kalba – tai vaiko klausymas ir kalbėjimas. Klausydamas ir kalbėdamas vaikas pratinasi išgirsti ir suprasti, ką sako kitas ir žinoma mokosi kalbėti pats. Todėl labai svarbu, kad priešmokykliniame amžiuje vaikas tobulėtų sakytinėje kalboje, o geriausias būdas tobulinti kalbėjimo įgūdžius taikant įvairius žaidimus. Žaidimai – moko, suteikia vaikams daug kūrybiškumo, laisvės, tobulėjimo.
Problema: kaip skatinti priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos ugdymą(si) taikant žaidimus?
Darbo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų sakytinės kalbos ugdymo(si) galimybes taikant žaidimus.
Description:
Relevance of the research. Spoken language – the main communication of people. All wishes, requests and questions are expressed by using the spoken language. When we talk, we receive and transmit information, discuss and draw conclusions. By listening and talking a child trains to hear and understand what the other person is saying and he also learn how to speak. Therefore, it is very important that the child develops spoken language of pre-primary age, and the best way to improve speaking skills is through a variety of games. Games teaches, gives children a lot of creativity, freedom, improvement.
Problem. How to promote spoken language development of pre-primary children through games?
Goal of the research. To reveal the opportunities for spoken language development of pre-primary children through games.