Santrauka:
Baigiamojo darbo tema yra aktuali, nes augant apgyvendinimo įstaigų skaičiui Lietuvoje ir
užsienyje, viešbučių pasirinkimas tampa vienu iš pagrindinių diskusijos klausimų: svarbi viešbučio
paslaugų įvairovė, kokybė, patikimumas, kaina. Viešbučiams norint išlaikyti konkurencingą vietą
rinkoje, kai vis labiau kinta žmonių lūkesčiai ir poreikiai, būtina teikti kokybiškas paslaugas, kurios
pritrauktų naujus ir išlaikytų jau esamus klientus.
Baigiamojo darbo problema – dviejų žvaigždučių viešbutis „Malūnininko namas“ yra Pakruojo
mieste, kuriame nėra daug gyventojų ir kitų sėkmingai veikiančių viešbučių, o tai lemia: atsakomybę
išlaikyti ir teikti aukščiausios kokybės paslaugas visame rajone, pritraukti naujus klientus ir vis sudominti
esamus.
Description:
The topic of the final work is relevant, because with the growing number of accommodation
establishments in Lithuania and abroad, the choice of hotels is becoming one of the main issues of
discussion: the variety of hotel services is important, quality, reliability, price. In order for hotels to
remain competitive in a market where people's expectations and needs are changing, it is essential to
provide quality services that attract new and retain existing customers.
The problem of the final work - the two-star hotel "Malūnininko namas" is located in Pakruojis,
where there are not many residents and other successful hotels, which determines: the responsibility to
maintain and provide the highest quality services throughout the district, attract new customers and keep
existing ones interested.