Santrauka:
Temos aktualumas. Fizinį aktyvumą skatinanti aplinka yra svarbus vaiko vystymąsi įtakojantis veiksnys. Tinkamai sukurtos aplinkos dėka vaikai gali laisvai žaisti, judėti, tyrinėti, būti saugiais ir fiziškai aktyviais. Daugumai vaikų žaidimų laikas ugdymo įstaigoje yra aktyviausia jų dienos dalis. Ugdymo įstaigos lauko ir vidaus erdvė turėtų skatinti jų fizinį aktyvumą, erdvės turėtų būti pritaikytos įdomioms veikloms, poilsiui taip skatinant vaikų sveikatą ir gerovę (Haga, 2021).
Tyrimo problema. Kaip fizinį aktyvumą skatinančios erdvės įtakoja vaikų sveikatos kompetencijos ugdymąsi?
Tyrimo objektas. Fizinį aktyvumą skatinančių erdvių taikymas vaikų sveikatos kompetencijos gerinimui.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti fizinį aktyvumą skatinančių erdvių taikymo galimybes, siekiant vaikų sveikatos kompetencijos gerinimo.
Description:
Relevance of the topic. Physical activity promoting enviroment is an important factor influencing a child's development. Thanks to a well-designed environment, children can play, move, explore, be safe and physically active. For most children, play time in the educational institution is the most active part of their day. The outdoor and indoor spaces should be adapted for interesting activities, thus promoting children's health and well-being (Haga, 2021).
Research problem statement. How do physical activity-promoting spaces affect children‘s health competencies?
The research object. Application of physical activity-promoting spaces for improving children‘s health competencies.
The research aim. To analyze physical activity-promoting spaces‘ effects on children‘s health competencies.