Santrauka:
Didėjant konkurencijai svetingumo rinkoje ir sparčiai augant
viešbučių lankytojų lūkesčiams, įmonėms svarbu išmanyti
pagrindines marketingo priemones, nes tai užtikrina jų pranašumą
(Kotler ir kt., 2021). Viena svarbiausių strategijų yra paslaugų
marketingo komplekso pritaikymas ir nuolatinis tobulinimas. Jo
elementų pagalba galima įgyvendinti verslo tikslus, užtikrinti
teigiamą ryšį tarp klientų ir paslaugos teikėjų bei pasiekti
konkurencinį pranašumą (Stankaitis, 2018; Jančiukaitė,
Masčinskienė, 2016). Šių tikslų įgyvendinimas ypač svarbus ir
aktualus prieš 30 metų įkurtam 2 žvaigždučių viešbučiui „Dzūkija“,
todėl bus siekiama padėti tai padaryti, pateikiant naudingus paslaugų
marketingo komplekso tobulinimo pasiūlymus.
Baigiamojo darbo teorinėje dalyje nagrinėjami teoriniai paslaugų
marketingo komplekso aspektai. Analitinėje dalyje apžvelgiama
viešbučio „Dzūkija“ charakteristika, analizuojami naudojami
paslaugų marketingo komplekso elementai, pateikiama SSGG
lentelė, apžvelgiami kiekybinio ir kokybinio tyrimų rezultatai.
Projektinėje dalyje pateikiamos viešbučio „Dzūkija“ paslaugų
marketingo komplekso tobulinimo galimybės.
Description:
With increasing competition in the hospitality market and the rapidly
growing expectations of hotel visitors, it is important for companies
to know all the marketing tools as this ensures their advantage.
(Kotler et al., 2021). One of the most important strategies is the
adaptation and continuous improvement of the service marketing
mix. With the help of its elements, it is possible to achieve business
objectives, ensure a positive relationship between customers and
service providers and achieve a competitive advantage (Stankaitis,
2018; Jančiukaitė, Masčinskienė, 2016). Achieving these goals is
especially important and relevant for the 2-star hotel Dzūkija, which
was established 30 years ago, therefore the aim will be to help to do
so by providing useful suggestions for the improvement of the
service marketing mix.
The theoretical part of the thesis discusses theoretical aspects of the
services marketing mix. The analytical part reviews the
characteristics of the hotel Dzūkija, analyses applied elements of the
services marketing mix, presents the SWOT table, and reviews the
results of quantitative and qualitative research. The practical part
presents the possibilities of improving the services marketing mix of
the hotel Dzūkija.