Santrauka:
Baigiamajame rašto darbe analizuojamas darnaus verslo principų
taikymas viešbutyje, siekiant didinti konkurencingumą. Šią temą
verta nagrinėti dėl to, kad visuomenė vis aktyviau domisi darnumu,
daug verslų, siekiant didinti savo konkurencingumą, vykdo reklamą,
kurioje darnaus verslo principų laikymąsi išskiria kaip vieną
didžiausių privalumų, žmonės savo namuose patys diegia darnias
priemones ir aplink save stengiasi sukurti darnų pasaulį. Tad tikėtina,
kad darnumą propaguojantys žmonės rinksis įmones, kurios taip pat
propaguoja ir taiko darnumo idėjas ir tai padės didinti įmonių
konkurencingumą. Apgyvendinimo įstaigos siekia taikyti vis daugiau
tvarumo principų savo įstaigose, tačiau dažnai nežino, kokią
nuomonę apie tai turi ne tik viešbučio svečiai bet ir darbuotojai, bei
kokią įtakai tai turi viešbučio konkurencingumo bei įvaizdžio
gerinimui. Darbo tikslas – numatyti priemones viešbučio „Victoria
Hotel Kaunas“ konkurencingumo didinimui taikant darnaus vystymo
tikslus. Teorinėje dalyje aptariami konkurencingumo ir darnumo
teoriniai aspektai, darnumo principų taikymas viešbučių tinkluose.
Analitinėje dalyje analizuojami apklausos raštu rezultatai, viešbučio
charakteristika, pateikiama viešbučio SSGG analizė. Projektinėje
darbo dalyje pateikiami pasiūlymai, padėsiantys didinti
konkurencingumą, taikant darnaus verslo principus, pateikiamos
išvados.
Description:
The final paper analyzes the application of the principles of
sustainable business in the hotel to increase competitiveness. This
topic is worth exploring due to the growing public interest in
sustainability, the fact that many businesses advertise in order to
increase their competitiveness as one of the biggest advantages,
people implement sustainable measures in their own homes and strive
to create a sustainable world around themselves. So it is likely that
people who promote sustainability will choose companies that also
promote and apply sustainability ideas, and this will help increase the
competitiveness of companies. Accommodation establishments are
increasingly applying sustainability principles in their facilities, but
are often unaware of the views not only of hotel guests but also of
staff and the impact this has on improving the hotel's competitiveness
and image. The aim of the professional BA thesis is to envisage
measures to increase the competitiveness of Victoria Hotel Kaunas
by applying the goals of sustainable development. The theoretical
part discusses the theoretical aspects of competitiveness and
sustainability, the application of sustainability principles in hotel
chains. The analytical part analyzes the results of the written survey,
the characteristics of the hotel, the SWOT analysis of the hotel. The
project part of the work presents proposals that will help increase
competitiveness by applying the principles of sustainable business,
and presents conclusions.