Santrauka:
Kiekviename viešbutyje yra svarbus darbo organizavimas. Visi skyriai
turi savo pareigas, kurias turi vykdyti efektyviai ir atsakingai, tam kad išvengtų problemų bei klaidų.
Priėmimo skyrius yra vienas iš svarbiausių skyrių, nes jis tiesiogiai bendrauja su klientais, palaiko
ryšį su visais kitais viešbutyje esančiais skyriais ir yra viešbučio veidas. Pasak Chalupa, Chadt (2021)
iki dabar svetingumo sektorius yra įtakojama pasaulyje paplitusios COVID – 19 pandemijos ir tai
apriboja vartotojų elgesį ne tik turizme, bet ir gastronomijos bei apgyvendinimo pramonėje. Tai labai
svarbu yra adaptuotis pagal pasikeitusią situaciją, kad skyrius galėtų veikti kuo efektyviau.
Description:
Work organization is important in every hotel. All departments have
their own responsibilities, which they must carry out efficiently and responsibly in order to avoid
problems and mistakes. The reception department is one of the most important departments as they
communicate directly with the customers, keep in touch with all the other departments in the hotel
and are the face of the hotel. According to Chalupa, Chadt (2021) the accommodation industry was
affected by the global COVID - 19 pandemic, which limits consumer behavior not only in tourism
but also in the catering and accommodation industries. It is very important to improve the
organization of the work of the reception department so that the department can operate as efficiently
as possible.