Santrauka:
Temos aktualumas. Dėl šiomis dienomis daugėjančių ikimokyklinio amžiaus vaikų, kuriems pasireiškia elgesio ir emocijų sunkumų, daug klausimų iškyla tiek tėvams, tiek ugdymo įstaigos darbuotojams. Emocijas geriau pažinti gali padėti dailės veiklos, kaip piešimas, tapymas, lipdymas ir panašiai, šios veiklos vaikams padeda atskleisti nuotaiką, emociją bei padeda atsipalaiduoti. Todėl iš ties svarbu, vaikams, turintiems elgesio ir emocijų sunkumų, skirti dėmesį meninėms veikloms.
Tyrimo problema. Nepakankamai įvertinamos dailės veiklos galimybės ugdant vaikus, turinčius elgesio ir emocijų sutrikimų, ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo objektas. Vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymo(si) galimybės dailės veiklose ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - atskleisti vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, ugdymo(si) galimybes dailės veiklose ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Due to the increasing number of preschoolers these days, who experience behavioral and emotional difficulties, many questions arise for both parents and employees of the educational institution. Art activities such as drawing, painting, molding, etc. can help to get to know emotions better, these activities help children to reveal mood, emotion and help to relax. Therefore, it is really important for children with emotional and behavioral difficulties to pay attention to artistic activities.
Problem of investigation. The possibilities of art activities in the education of children with behavioral and emotional disorders in a preschool institution are underestimated.
Object of the research - Opportunities for the education(s) of children with behavioural and emotional disorders in art activities in a pre-school educational institution.
The aim/goal of the paper - to reveal the possibilities of education(s) of children with behavioural and emotional disorders in art activities in a pre-school educational institution.