Santrauka:
Temos aktualumas ir naujumas: Adaptacijos laikotarpis vaikui, kuris pradeda lankyti ikimokyklinio ugdymo įstaigą yra labai svarbus jam, ir jo tėvams. Pradėjęs lankyti darželį vaikas susiduria su pokyčiais, iššūkiais ir jaučia didelę įtampą. (A. Blandė, E. Gudelienė 2016). Adaptacija ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra ilgas, sudėtingas, pilnas iššūkių laikotarpis. Šiame laikotarpyje labai svarbus yra tėvų ir įstaigos personalo ryšys bei bendrystė, visus jungia vienas bendras tikslas – sėkmingas vaiko ugdymas (-is).
Darbo problema: kokie veiksniai lemia ankstyvojo amžiaus vaikų adaptaciją: pedagogų lūkesčius ir pareigas?
Darbo objektas: Ankstyvojo amžiaus vaikų adaptacija: pedagogų lūkesčiai ir pareigos.
Darbo tikslas: atskleisti tėvų ir pedagogų pareigas bei lūkesčius ankstyvojo amžiaus vaikų adaptacijos metu.
Description:
Relevance of the research: period of adaptation for a child who starts attending pre-school is very important for him and his parents. When a child starts to attend kindergarten, they face changes, challenges and feel a lot of tension. (A. Blandė, E. Gudelienė 2016). Adaptation in a pre-school is a long, challenging, challenging period. During this period, the connection and communion between the parents and the staff of the institution is very important, all of them are united by one common goal - the successful education (s) of the child.
The problem of the paper: what factors determine the adaptation of early children: the expectations and responsibilities of teachers?
Object of the research: Adaptation of early children: expectations and responsibilities of teachers.
The aim of the paper: to reveal the responsibilities and expectations of parents and teachers during the adaptation of early children.