Santrauka:
Temos aktualumas. Itin svarbi pagalba vaikams su elgesio ir emocijų sutrikimais iš pagrindinių dviejų vaiko aplinkų – ikimokyklinės įstaigos bei vaiko šeimos. Šios aplinkos turi darniai veikti ir stengtis kartu, turi būti sukurtas ryšys grįstas pasitikėjimu, pagarba ir vaiko interesų svarba. Norint pasiekti sėkmingo bendradarbiavimo ir pastebimo naudos vaikui, šeima ir pedagogai turi išsikelti bendrus tikslus bei nusimatyti kuo panašesnius lūkesčius.
Tyrimo problema. Kokie yra šeimos ir priešmokyklinio ugdymo (si) pedagogų bendradarbiavimo ypatumai ugdant vaikus, turinčius elgesio ir emocijų sutrikimų?
Tyrimo objektas - priešmokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, šeimos ir pedagogų bendradarbiavimo ypatumai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Tyrimo tikslas - atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų, turinčių elgesio ir emocijų sutrikimų, šeimos ir priešmokyklinio ugdymo (si) pedagogų bendradarbiavimo ypatumus ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Relevance of the research. Help for the children with behavioral and emotional disorders from the child's two main settings - pre-school and the child's family - is essential. These environments must work harmoniously and work together, creating a relationship based on trust, respect and the importance of the best interests of the child. In order to achieve successful cooperation and significant benefits for the child, the family and educators need to set common goals and anticipate as similar expectations as possible.
Problem of the research. What are the peculiarities of cooperation between family and pre-school education teachers in educating children with behavioral and emotional disorders?
Object of the research - the peculiarities of cooperation between the family and teachers of preschool children with behavioral and emotional disorders in the pre - school education institution.
The aim of the research - to reveal the peculiarities of cooperation between the family and pre - school education teachers of preschool children with behavioral and emotional disorders in the pre - school education institution.