Santrauka:
Kūrybinio turizmo terminas yra vis dažniau vartojamas naujausiuose
tyrimuose apie kultūrinio turizmo tendencijas. Kūrybinis turizmas yra
kilęs iš kultūrinio turizmo. Abi šios turizmo sritys yra neatsiejamai
susijusios ir jų pagrindas yra kultūra. Kūrybinis turizmas, tai
keliavimas, nukreiptas į autentiškas patirtis, kurio metu yra
įtraukiamos įvairios mokomosios, kūrybinės veiklos, vietovės
kultūriniai elementai bei bendruomenė. Šiame darbe yra aptariama
kūrybinio turizmo, kultūrinio turizmo kontekste, samprata. Siekiama
išnagrinėti ir palyginti įvairias kūrybinio turizmo sampratas, išskirti
pagrindinius, svarbiausius kūrybinio turizmo elementus,
autentiškumo ir kūrybinių veiklų sąsają, galimą kūrybinio turizmo ir
muziejų ryšį. Nors muziejai neretai yra siejami su kultūriniu turizmu,
darbe siekiama pateikti galimą šiuolaikinio muziejaus, kaip
kūrybiškos erdvės, vaizdą.
Description:
The term creative tourism is increasingly used in recent research on
trends in cultural tourism. Creative tourism comes from cultural
tourism. The two areas of tourism are inextricably linked and are
based on culture. Creative tourism is a journey aimed at an authentic
experience that involves a variety of educational, creative activities,
the cultural elements of the area and the community. The aim is to
examine and compare different concepts of creative tourism, to single
out the main, most important elements of creative tourism, the link
between authenticity and creative activities, the possible connection
between creative tourism and museums. Although museums are often
associated with cultural tourism, the work seeks to provide a possible
picture of the contemporary museum as a creative space.