Santrauka:
XX a. pabaigoje žmonės labiau pradėjo kreipti dėmesį į paslaugų kokybę, todėl vis dažniau
kintant gyvenimo kokybei, kartu atsiranda ir reikalavimai, keliami paslaugų ir produktų kokybei.
Vartotojai reikalauja, kad paslauga ar produktas, už kurį jie moka, atitiktų jų lūkesčius ir būtų
įgyvendinami taip, kaip nurodoma tiekėjo. Vienas iš geriausių būdų, kuriuo įmonė gali išskirti save
iš kitų – įrodyti klientams, kad jos teikiamos paslaugos yra labiau kokybiškesnės nei esamų
konkurentų. Įmonės, kurios teikia kokybiškesnes paslaugas už savo konkurentus, turi didesnę
galimybę juos aplenkti tiek klientų skaičiumi, tiek generuoti didesnes pajamas.
Kaimo turizmo sodybų verslas Lietuvoje yra paplitęs, šiuo metu suskaičiuojama virš pusės
tūkstančio sodybų teikiančių savo paslaugas klientams.
Description:
Description of the professional BA thesis. XX a. At the end of the twentieth century, people
began to pay more attention to the quality of services, and as the quality of life changes, so do the
demands placed on the quality of services and products. Consumers demand that the service or
product they pay for meet their expectations and be implemented as specified by the supplier. One of
the best ways a company can differentiate itself from others is to prove to customers that its services
are of better quality than existing competitors. Companies that provide better quality services than
their competitors have a greater opportunity to outperform them both in terms of the number of
customers and in generating higher revenue. The business of rural tourism homesteads is widespread
in Lithuania, currently there are over half a thousand homesteads providing their services to
customers.