Santrauka:
Temos aktualumas. Ugdomoji aplinka yra erdvė, kurioje ugdytinis gyvena nuolatos, ir kuri skatina vaiko ugdymosi pasiekimus, jo individualų tobulėjimą. Ikimokyklinio amžiaus vaikas aplinkoje ne tik susipažįsta su įvairiais daiktais ir jų funkcijomis, tačiau kartu vaikas patiria įvairių įspūdžių, įgyja naujas patirtis, tyrinėja, eksperimentuoja ir atranda. Ugdomoji aplinka turi būti saugi, rami ir jauki. Socialinės kompetencijos ugdymo svarba ikimokykliniame amžiuje neabejotina, kadangi socialinė kompetencija lemia vaiko kaip pilnateisės ir savimi pasitikinčios asmenybės sėkmę kitose ugdymosi srityse bei tolimesniame gyvenime.
Tyrimo problema – kokią įtaką turi ugdomoji aplinka ugdant vaikų socialinę kompetenciją ikimokykliniame amžiuje?
Tyrimo objektas – ugdomosios aplinkos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui(si).
Tyrimo tikslas – atskleisti ugdomosios aplinkos įtaką ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinės kompetencijos ugdymui(si).
Description:
Relevance of the topic. The educational environment is a space in which the pupil lives permanently, and which promotes the child's educational achievements, his or her individual development. A preschool child not only gets acquainted with various things and their functions in the environment, but at the same time the child goes through various experiences, acquires new proficiencies, researches, experiments and discovers. The educational environment must be safe, quiet and cosy. The importance of developing social competence in pre-school age is unquestionable, as social competence determines the success of a child as a full-fledged and self-confident person in other areas of education and later in life.
The research problem - what influence does the educational environment have on the development of children's social competence in preschool age?
The object of the research is the influence of the educational environment on the development of social competence of preschool children.
The aim of the research is to reveal the influence of the educational environment on the development of social competence of preschool children.