Santrauka:
Temos aktualumas: lytinis švietimas yra pedagoginės veiklos procesas, kuriuo norima suteikti specialias žinias apie kūno sandarą, fizines ir chemines organizmo funkcijas, higieną ir žinias apie lytį, seksualumą, lyčių santykius, reprodukcinę sveikatą. Vaikų amžių atitinkantį lytinį švietimą svarbu taikyti nuo pat ankstyvos vaikystės, nes visapusį lytinį ugdymą gaunantys vaikai ir jaunuoliai užsiima mažiau rizikinga seksualine veikla, turi mažiau seksualinių partnerių, yra linkę naudoti tinkamą apsaugą bei nepastoti paauglystėje.
Tyrimo problema – ar pedagogai yra pasiruošę tinkamam ikimokyklinio amžiaus vaikų lytiniam ugdymui?
Objektas – pedagogo vaidmuo ikimokyklinio amžiaus vaikų lytiniame švietime
Tikslas – atskleisti pedagogo vaidmenį ikimokyklinio amžiaus vaikų lytiniame švietime.
Description:
Topic relevance: sex education is a field of pedagogical activity that aims to convey specific knowledge about body structure, physical and chemical functions of the body, hygiene, and knowledge about sexuality, as well as aspects related to gender, sexual and reproductive health, and gender relations. Sex education has been shown to have many benefits, especially for children later in life. Children and young people who receive comprehensive sex education engage less in risky sexual activities and have fewer sexual partners, use appropriate precautions and not become pregnant during adolescence.
Research problem: Are educators prepared to provide sex education to preschool children?
The research object is the role of the teacher in the sex education of preschool children.
The aim is to discover the role of the teacher in the sex education of preschool children.