Santrauka:
Baigiamojo darbo objektas yra lingvistiniai sprendimai padedantys pabrėžti socialinę atsakomybę šiuolaikinėse reklamose. Pagrindinė šio darbo problema yra kokias lingistines priemones taikyti, kad pabrėžti socialinę atsakomybę šiuolaikinėse reklamose. Tyrimo tikslas identifikuoti lingvistines priemones, kurios padeda atskleisti socialinę atsakomybę šiuolaikinėse reklamose. Baigiamojo darbo uždaviniai: 1) teoriškai išskirti lingvistines priemones skirtas sukurti šiuolaikinei reklamai; 2) atskleisti praktinio kalbinių priemonių panaudojimo reklamoje ypatumus, akcentuojant socialinę atsakomybę. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje apžvelgiami teoriniai šaltiniai, atskleidžiantys kalbines priemones, padedančias pabrėžti socialinę atsakomybę šiuolaikinėse reklamose. Praktinėje dalyje analizuojamos dažniausiai taikomos lingvistinės priemonės, skirtos pabrėžti socialinę atsakomybę šiuolaikinėse reklamose.
Analizė atskleidė, kad socialinė atsakomybė tapo svarbiu šiuolaikinių reklaminių kampanijų elementu, pabrėžiančiu tam tikras socialines ir aplinkosaugos problemas. Tai padaryti padeda daug kalbinių priemonių, tokių kaip specifinės fonetinės priemonės, leksinės raiškos priemonės, taip pat daugybė sintaksinių struktūrų.
Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas aktualus žmonėms, dirbantiems verslo ir reklamos srityse, nes kalbinės savybės šiose srityse turi didelę įtaką. Šis tyrimas taip pat aktualus ryšių su visuomene ir rinkodaroms studentams.
Description:
The subject matter of the PBT is linguistic aspects in socially responsible commercial advertisements. The problem question of the research is what linguistic means are used to highlight social responsibility in contemporary advertising campaigns. The PBT aims to identify the most common linguistic means for highlighting social responsibility in advertising. The objectives are: 1) to review theoretically the possible means of creating advertisements in contemporary campaigns; 2) to reveal the features of the practical use of the linguistic devices in advertising, emphasizing corporate social responsibility. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of valuable insights on advertising, its language and highlights corporate social responsibility. The analytical part provides practical analysis that is based on the samples found in advertising texts, emphasizing corporate social responsibility and the reasons for the choice are the necessity to include social responsibility in businesses and the right use of linguistic means.
The analysis revealed that social responsibility has become an important element of contemporary advertising campaigns, which bring light to certain social or environmental issues. To achieve that, they contain a number of linguistic means, such as specific phonetic devices, lexical means of expression, as well as numerous syntactical structures.
Relevance and practical implications. The research of the PBT is relevant to people who work in business and advertising because linguistic characteristics play a huge role in these fields. Students of public relations and marketing can relate to this research as well.