Santrauka:
Šiuolaikinėje žiniasklaidoje laikraščių straipsnių pavadinimai atlieka labai svarbų vaidmenį, nes veiksmingai pritraukia dėmesį ir formuoja žmonių nuomonę, todėl humoras naudojamas kaip pagrindinė žurnalistikos strategija. Norint veiksmingai taikyti humorą, reikia išsamiai atsižvelgti į tikslinę grupę ir atitinkamus humoristinius elementus, nes galima rinktis iš daugybės humoro rūšių, pavyzdžiui, ironijos, sarkazmo, žodžių žaismo, satyros, parodijos, dviprasmybių, pokštų ir t. t. Pagrindinis laikraščio darbuotojo darbas - sekti tendencijas ir išmanyti įvairius lingvistinius būdus, kaip kurti humorą, ir taip padaryti savo straipsnių pavadinimus populiarius ir patrauklius bei lengvai pastebimus potencialiam skaitytojui. Stilistikos teorijos nurodo daugybę humoro kūrimo būdų, taip pat ir įvairių paties humoro rūšių.
Description:
Titles of newspaper articles play a crucial role in today’s media as they effectively attract attention and shape people’s opinions and that is why humour is in use as a primary strategy in journalism. An effective publicity approach requires detailed attention to the target group and the relevant elements of performance as there are so many humour types to choose from such as irony, sarcasm, pun, satire, parody, ambiguity, joke, etc., and as many different types of humour senses of to please. The main job for newspaper employee is to follow the trends and know- various linguistic ways of how to create humour and by doing that make their article titles pop and catchy as well as easily noticeable for a potential reader. Theories on stylistics indicate a large number of means of creating humour and also different sorts of humour itself.