Santrauka:
Baigiamajame darbe pateikta informacija apie paslaugos ir jos kokybės sampratą, paslaugų
kokybės spragas, analizuojami paslaugų kokybės vertinimo modeliai ir metodai, taip pat, pateikiami
paslaugų kokybės gerinimo būdai. Temos aktualumas grindžiamas tuo, jog kiekvienai
įmonei/organizacijai yra itin svarbu nuolatos gerinti teikiamų paslaugų kokybę, atsižvelgiant į vartotojų
lūkesčius, norus ir pageidavimus. Tokiu būdu įmonė/organizacija galės vystyti sėkmingą veiklą,
susijusią su paslaugų teikimu vartotojams.
Description:
The final work provides information on the concept of the service and its quality, gaps in the
quality of services, analyses models and methods for assessing the quality of services and provides
ways to improve the quality of services. The relevance of the theme is based on the fact that it is
essential to each company/organisation to continously improve the quality of the services provises,
taking into account of the expectations, wishes and desires of customers. In this way, the
company/organisation will be able to develop successful activities related to the provision of services
for customers.