Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – UAB „Kilo Health“ reklamos produktų kūrimas. Jos kuriamos konkrečiam šios įmonės kuriamam projektui – „Tyler Health“. Darbo kūrėjas ir autorius – Lukas Varkalis. Darbo vadovė – Vilma Dainienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra - Kaunas, 2022 metai.
Darbo tikslas – pritaikyti visas, studijų metu, įgytas žinias ir sukurti reklamines priemones, kurios būtų skirtos vienam iš „Kilo health“ kompanijos kuriamų produktų – „Tyler Health“.
Darbo objektas – sukurti reklamines priemones, kurios būtų skirtos „Kilo Health“ kuriamam projektui.
Darbo struktūra – visą baigiamąjį darbą sudaro antraštinis lapas, turinys, lentelių ir paveikslų sąrašas, sąvokos, santrauka, įvadas, analitinė ir projektinė dalys, ekonominiai skaičiavimai, darbo saugos reikalavimų aprašymas, išvados bei literatūrinių šaltinių sąrašas.
Analitinėje dalyje buvo detaliai išanalizuota užsakovo vykdoma veikla, jų klientai, konkurentai, kokiomis reklaminėmis priemonėmis jie naudojasi. Taip pat peržvelgtos tendencijos reklamos rinkoje, kurios priemonės yra populiarios, o kurių populiarumas ir įtaka mažėja. Išnagrinėtas „Adobe“ programinės įrangos paketas ir jį sudarančios programos. Projektinėje dalyje pateikti jau sukurti produktai ir detaliai aprašomas procesas, nustatoma galima produkto kaina, išanalizuoti darbo saugos reikalavimai. Literatūros šaltiniuose pateikti šaltiniai, kuriais vadovaujantis buvo priimami sprendimai ir aprašoma analitinė baigiamojo darbo dalis.
Baigiamojo darbo rezultatai: buvo sukurtas reklaminių priemonių paketas, skirtas socialiniams tinklams - reklaminiai pranešimai, trumpieji vaizdo įrašai, reklamjuostės bei pristatomasis vaizdo įrašas.
Baigiamojo darbo apimtis: darbą sudaro 46 puslapiai, 6 lentelės, 17 paveikslų, 28 literatūros šaltiniai ir 7 priedai.
Description:
The final paper title – Creation of advertising products for the UAB Kilo Health. They are being developed for a specific project being developed by the company – „Tyler Health“. The final paper author – Lukas Varkalis. Scientific supervisor – lecturer Vilma Dainienė. University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022.
The aim of the paper is to apply the knowledge gained in practice and theory.
The object of the paper is to create promotional materials for the project being developed by „Kilo Health“.
The structure of the paper: The paper consists of a title page, content, list of images and tables, concepts, summary, introduction, analytical and project parts, economic calculations, description of human safety requirements, conclusion, and references.
In the analytical part, customer’s needs were analyzed, company customers and competitors, and what kind of advertising they are using now. Also looked at trends in the advertising market, analyzed „Adobe“ software and what programs are included there. In the project part, shared processes of how promotional assets were created and the products' prices were determined and analyzed human safety requirements. Also have added a list of references and made the analytical part of the final work based on that.
The results of the paper: a promotional assets package for social media was created: posts for advertising, stories, banners, and a presentation video.
The volume of the paper: work consists of 46 pages, 6 tables, 17 images, and 28 references.
Keywords: design, advertising, posts for advertising, social media, videos.