Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – „TaškU“ reklamos priemonių kūrimas.
Darbą atliko studentė Gabija Valauskytė, darbo vadovė lek. Alma Pocienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Darbo apibūdinimas – įmonės „TaškU“ skaitmeninės reklamos sklaida įvairiuose socialiniuose tinkluose yra itin svarbi siekiant pritraukti naujų klientų. Tikslinga reklama kuria įmonės įvaizdį, padeda vartotojams susidaryti nuomonę apie teikiamus produktus.
Darbo problema – užsakovui norint pritraukti daugiau naujų klientų yra reikalinga skaitmeninė reklamos sklaida socialiniuose tinkluose.
Darbo tikslas – pritaikyti kolegijoje įgytas teorines ir praktines žinias ir sukurti skaitmeninės reklamos produktus „TaškU“ įmonei.
Darbo objektas – „TaškU“ įmonės produktų skaitmeninės reklamos kūrimas ir įmonės logotipo animavimas.
Darbo struktūra – analitinėje darbo dalyje yra analizuojamas įmonės logotipas ir kokią įtaką padaro animuoti, dinamiški logotipai, tuomet yra analizuojama kokybiškų produktų fotografijų ir vaizdo medžiagos svarba vartotojams, aiškinamasi kokia reklama teikiama socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“, „TikTok“ ir „Youtube“. Projektinėje darbo dalyje yra aptariami skaitmeninės reklamos produktų kūrimo procesai, programinės įrangos, naudotos technologijos, pateikiami reklamos produktų ištekliai ir sąnaudos, nustatoma produktų kaina ir yra aprašomi žmogaus saugos reikalavimai.
Darbo rezultatai – sukurtas įmonės „TaškU“ animuotas logotipas, sukurti skaitmeninės reklamos produktai skirti skleisti socialiniuose tinkluose.
Darbą sudaro 42 puslapiai, 7 lentelės, 17 paveikslai, 27 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3 priedai.
Description:
The topic of the final paper – Development of advertising tools for the TaškU.
Gabija Valauskytė, scientific supervisor: lecturer Alma Pocienė. Kauno kolegija/University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2021.
Description of the final work – company TaškU needs digital advertising on various social networks to attract new customers. Targeted advertising creates a company's image and helps consumers form an opinion about the products they provide.
The problem of the final work – the company needs digital advertising on social networks to attract more new customers.
The aim of the final paper – to apply the theoretical and practical knowledge acquired in the college and to create digital advertising products for TaškU.
The object of the final work – development of digital advertising of TaškU company products and animation of the company logo.
The structure of the final paper – the analytical part of the work analyzes the company's logo and the impact of animated, dynamic logos, then analyzes the importance of high-quality photos and videos for consumers, explains what advertising is provided on social networks Facebook, Instagram and TikTok. The project part discusses the development processes of digital advertising products, software, technologies used, presents the resources and costs of advertising products, determines the price of products and describes human safety requirements.
The final work results – the animated logo of the company TaškU was created, and digital advertising products were created for social media.
The final work consists of 42 pages, 7 tables, 17 illustrations, 27 literature sources, 3 appendixes.
Keywords: digital advertising, animation, social networks, logo, social platform, videos.