Santrauka:
Baigiamasis darbas „Įmonės „BitCare“ reklamos produktų kūrimas“. Studentė Greta Vaitkutė, vadovas lekt. Mindaugas Zmitrulevičius. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamajame darbe yra atliekami užsakovo „BitCare“ reprezentacinės svetainės ir elektroninės parduotuvės kūrimas, bei papildomų reklamos priemonių kūrimas.
Darbo tikslas - pasitelkiant studijų metu įgytas žinias sukurti reklamos produktus. Suprojektuoti funkcionalias svetaines ir sukurti papildomus reklaminius produktus. Šie produktai skirti padidinti įmonės reklaminę išvaizdą, siekiant pritraukti naujus klientus.
Baigiamąjį darbą sudaro dvi dalys – analitinė ir projektinė. Analitinėje dalyje aptariami internetinių svetainių privalumai, aprašomi užsakovo reikalavimai, išanalizuojamos senoji įmonės svetainė ir dvi konkurencingų įmonių svetainės. Taip pat aptariama tikslinė auditorija. Projektinėje dalyje aprašomi kūrybos procesai: vielinės diagramos, dizaino maketai, reklamjuosčių kūrimas ir svetainių programavimas, naudojantis „Wordpress“ turinio valdymo sistemą. Šioje dalyje taip pat buvo pateikti darbo saugos reikalavimai ir ekonominiai skaičiavimai. Darbo saugos reikalavimai nurodo kokia turi būti saugi ir sveikatai nepavojinga aplinka. Ekonominiuose skaičiavimuose buvo aptarti potencialūs vartotojai, išnagrinėti konkurentai, pateikiant jų pranašumus bei trūkumus ir atliekami skaičiavimai, kurių pagalba buvo nustatyta produktų kaina.
Baigiamojo darbo apimtis – 53 puslapiai, 8 lentelės, 21 paveikslas, 28 literatūros informacijos šaltiniai ir 5 priedai.
Description:
The final paper „Creation of advertising products for the enterprise BitCare“. Student Greta Vaitkutė, Scientific supervisor Mindaugas Zmitrulevičius. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2022.
The final work includes the development of a representative website and e-shop for the client „BitCare“, as well as the development of additional promotional tools.
The aim of this thesis is based on the build on the knowledge acquired during the studies to create advertising products. To design functional websites and create additional promotional products. These products are intended to increase the promotional appearance of the company in order to attract new customers.
The final thesis consists of two parts - an analytical and a project part. The analytical part discusses the advantages of websites, describes the customer's requirements, analyses the company's old website and two websites of competing companies. The target audience is also discussed. The project describes the creative processes: wireframes, design layouts, banner creation and website programming using the „Wordpress“ content management system. This part also included work safety requirements and economic calculations. The occupational safety requirements specify what must be a safe and healthy environment. The economic calculations considered potential customers, analyzed competitors with their strengths and weaknesses, and carried out calculations to price the products.
The paper consists of 53 pages, 8 tables, 21 illustrations, 28 sources of literature and information and 5 appendixes.
Keywords: representative website, e-shop, promotional products, social media posts, banner.