Santrauka:
Baigiamasis darbas. UAB SPA „Aušra“ animuotos reklamos produktų kūrimas. Studentė
Ramunė Staliūnaitė, vadovė lektorė Gitana Ginevičienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas,
Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Šiame baigiamajame darbe analizuojamas animuotos reklamos vyravimas komercijoje,
palankiausi techniniai sprendimai ir poveikis vartotojui, o remiantis informacijos šaltiniais ir
duomenimis – argumentuojami kūrybiniai sprendimai. Atliktos analogiškų produktų analizės metu,
buvo pastebėta, jog sveikatingumo sektorius nesirenka pritaikyti reklamoje animacijos, o atradus
keletą artimiausių šiam sektoriui reklamos produktų pavyzdžių – buvo numatyti ir pritaikyti
kuriamiems UAB SPA „Aušra“ reklaminiams produktams inovatyvūs bruožai.
Darbo problema: sveikatingumo srityje patiriamas inovatyvių reklaminių sprendimų
alternatyvų trūkumas, animacijų naudojimo paslaugų viešinimui stoka.
Darbo tikslas: nuosekliai išanalizavus animacijos pritaikymą reklamos rinkoje bei pritaikant
įgytas žinias reklamos technologijų studijų srityje, sukurti UAB SPA „Aušra“ įmonei pritaikytus,
animuotus reklamos produktus ir padėti tapti viena pirmųjų sveikatingumo įstaigų, pasirinkusių
animacijos taikymą rinkodaroje.
Darbo objektas: UAB SPA „Aušra“ skaitmeninių animuotų reklaminių serijų ir reklaminių
plakatų maketų kūrimas.
Darbo struktūra: Analitinėje rašto darbo dalyje nagrinėjami animacijos pirmtakiai, jos
tobulėjimas ir pritaikymas reklamos rinkoje. Analizuojamas animuoto vaizdo įrašo kūrimo procesas,
pateikiamos geriausios programinių įrangų alternatyvos, pagrindiniai techniniai principai ir taisyklės.
Numatomas animuotos reklamos kūrimo planas, įvertinami galimi sklaidos kanalai, reklamos
poveikis vartotojai. Atliekama analogiškų reklamos produktų analizė, pagal ją sprendžiama kokiais
inovatyviais bruožais pasižymės kuriami reklamos produktai. Praktinėje baigiamojo darbo dalyje
aprašomi sukurtiems produktams pritaikyti techniniai sprendimai, naudoti programinių įrangų
įrankiai, pristatomi darbo procese priimti papildomi sprendimai.
Darbo rezultatai: Kiekviena sukurta animuota reklaminio filmuko serija reprezentuoja vieną
UAB SPA „Aušra“ erdvės išskirtinumą ir sudėtingą, įstaigą reprezentuojančią informaciją paverčia
lengviau bei greičiau suprantama, o papildomai sukurti reklaminiai plakatų maketai – suaktyvina
animuotos reklamos viešinimą. Sudėtingesnę informaciją įdomiu formatu perteikti padeda įterpiama
animuota inforgrafika, o pasirinktas plokščias vektorinių iliustracijų stilius, nedidelė teksto gausa ir
trumpi, artimi žiūrovo kasdienybei siužetai padaro reklamą lengvai suprantama ir įtaigesne.
Darbą sudaro 85 (be priedų 53) puslapiai, 11 lentelės, 27 paveikslai, 59 literatūros ir
informacijos šaltiniai, 7 priedai.
Description:
The final paper. Creation of the animated advertising products for the UAB SPA Aušra.
Student/ Scientific supervisor lecturer Gitana Ginevičienė, Kauno kolegija / University of Applied
Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022.
The final work analyzes the dominance of animated advertising in commerce, the most
favorable technical solutions and the impact on the consumer, argues creative solutions based on
information sources and data. Analyzing similar products, it was noticed that the health sector does
not choose to use animation in advertising, and after discovering several examples of advertising
products closest to this sector, innovative features of UAB SPA Aušra advertising products were
created and applied.
The aim of the paper: After consistently analyzing the participation of animation in the
advertising market and applying the acquired knowledge in the field of advertising technology
studies, was created innovative, animated advertising products adapted to UAB SPA Aušra and help
to become one of the first health institutions which chose to apply animation in marketing.
The object of the paper: Development of digital animated advertising series and advertising
poster layouts for UAB SPA Aušra.
The structure of the paper: The analytical part of the written work deals with the forerunners
of animation, its development and application in the advertising market. The process of creating an
animated video is analyzed, the best software alternatives, the main technical principles and rules are
presented. The plan for the creation of an animated advertisement is planned, the possible distribution
channels and the impact of the advertisement on the viewer are assessed. The analysis of similar
advertising products is performed, according to which the innovative features of the developed
advertising products will be decided. In the practical part of the final work, technical solutions adapted
to the developed products are described, software tools are used, and additional solutions adopted in
the work process are presented.
The results of the paper: Each series of animated advertising films represents one of the
uniqueness of the space of UAB SPA Aušra and makes complex, representative information about
the institution easier and faster to understand, and additionally created advertising poster layouts –
activate the publicity of animated advertising. The embedded animated information graphics help to
convey more complex information in an interesting format, and the chosen flat style of vector
illustrations, the small abundance of text and short scenes close to the viewer's everyday life make
the advertisement easy to understand and more compelling.
The volume of the paper: The paper consists of 85 (without appendixes 53) pages, 11 tables,
27 illustrations, 59 literature sources, 7 appendixes. Keywords: advertising; animation; health