Santrauka:
Baigiamasis darbas tema Amatų ir menų Centro „Naujoji Sirena“ reklamos priemonių kūrimas. Darbo autorius – Aiva Prelgauskaitė. Darbo vadovas – lekt. Alma Pocienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Darbo tikslas – Naudojantis studijų metu įgyta informacija bei gebėjimais, analizuojant įvairius informacinius šaltinius lietuvių bei užsienio kalba, atsižvelgiant į užsakovo poreikius, atlikti užsakovui skirtas reklamines produktų fotografijas, nuotraukas redaguoti,. atlikus reklamines produktų fotosesijas, sukurti reklaminį šių produktų skaitmeninį žurnalą.
Baigiamajame darbe atlikta užsakovo veikos analizė, skaitmeninės reklamos pranašumo analizė, aprašyti užsakovo poreikiai ir pateikti siūlymai, aprašoma fotografijos svarba reklamoje, pateiktos pagrindinės fotografavimo taisyklės, atlikta skaitmeninio žurnalo analizė. Aprašomi atlikti projektiniai darbai, aprašyta jų darbo eiga bei kokiomis programinės įrangos „Adobe Photoshop“ bei „Adobe InDesign“ funkcijomis naudotasi darbo metu, pateikti atliktų darbų kainos nustatymo ekonominiai skaičiavimai. Šiame darbe taip pat aprašyti kokiais saugios darbo vietos bei saugių darbo sąlygų reikalavimais buvo vadovautasi viso darbo metu, aprašyti profesinės rizikos veiksniai bei gaisrinė sauga. Pateikti literatūros šaltiniai, kurie buvo analizuojami darbo metu bei aprašomos darbo išvados.
Baigiamojo darbo metu atliktos produktų fotografijos, nuotraukos redaguojamos, atliktas interaktyvus skaitmeninis žurnalas.
Darbą sudaro 50 puslapių, 30 paveikslėlių, 8 lentelės, 27 literatūros šaltiniai.
Description:
The final paper titled Creation of advertising tools for Crafts and Arts Center Naujoji Sirena. The final paper author – Aiva Prelgauskaitė. Scientific supervisor – lecturer Alma Pocienė. University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022.
The aim of the paper - using information and skills acquired during the studies, analyzing various information sources in Lithuanian and foreign languages, taking into consideration the customer's needs, make advertising product photographs and edit photos, create an interactive digital catalog.
In the final paper the customer's activity is written, the analysis of the advantage of digital advertising is described, the customer's needs are described and suggestions are given, the importance of photography in advertising is described, the main rules of photography are presented. In the final paper there is a describtion of created products, their workflow and what features of “Adobe Photoshop“ and “Adobe InDesign“ software were used during the work. In this work economic calculations were performed, final paper also describes the requirements of a safe workplace and safe working conditions that were followed throughout the work, describes occupational risk factors and fire safety. Literature sources are presented, which were analyzed during the work and the conclusions of the work are described.
During the final work, product photographs were taken, photos were edited, an interactive digital magazine was created.
The paper consists of 50 pages, 8 tables, 30 illustrations, 27 literature sources
Keywords: digital advertising, photography, interactive digital catalog, software.