Santrauka:
Baigiamasis darbas – UAB SDG reklamos produktų kūrimas.
Darbą atliko Laura Melėnaitė. Darbo vadovė lektorė Gitana Ginevičienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra. Kaunas 2022.
Baigiamojo darbo tikslas – parodyti įgytas kompetencijas, studijuojant reklamos technologijas ir susieti jas su praktine veikla, kuriant reklamos produktus įmonei UAB „SDG“.
Baigiamojo darbo problema – pritaikant, anksčiau nenaudotas reklamines priemones – animacinius ir animuotus vaizdo įrašus, įmonė UAB „SDG“ siekia supažindinti potencialius vartotojus su jų vykdomomis veiklomis. Tam reikalingos anksčiau nenaudotos reklaminės priemonės – animuoti vaizdo įrašai, filmukai ir logotipo animacijos.
Baigiamojo darbo objektas – skaitmeniniai reklaminiai produktai – animuotas pristatomasis filmukas, logotipo animacijos, infografiko animacija, mokomasis filmukas – skirti įmonės UAB „SDG“ plėtrai ir vykdomų veiklų žinomumui gerinti.
Baigiamojo darbo struktūra – analitinėje baigiamojo darbo dalyje analizuojamos reklamos produktų kūrimo technologijos ir animacijos principai, taip pat animacijos ir jos produktų privalumai ir panaudojimas reklamos rinkoje. Pristatoma idėja ir kuriami produktai, atliekama panašių produktų analizė. Projektinėje dalyje pateikiami kuriamų reklaminių produktų kūrimo procesai bei kūrybiniai ir technologiniai sprendimai, ekonominiai skaičiavimai ir žmogaus saugos reikalavimai.
Baigiamojo darbo rezultatai – išanalizuotos reklamos produktų kūrimo technologijos, animacijos ir jos produktų privalumai ir panaudojimas. Sukurti 4 skirtingi skaitmeniniai reklaminiai produktai įmonei UAB „SDG“: animuotas vaizdo įrašas pristatantis įmonės UAB „SDG“ mokymo departamento veiklas, animuotų logotipų paketas, infografiko animacija ir mokomasis filmukas.
Baigiamojo darbo apimtis - darbą sudaro 62 puslapiai (be priedų 52), 13 lentelių, 37 iliustracijos/paveikslėliai, 30 informacinių šaltinių, 6 priedai.
Raktiniai žodžiai: animacija, reklama, logotipas, infografikas.
Description:
The final paper - Creation of advertising products for the UAB SDG.
Work done by Laura Melėnaitė, work supervisor lecturer Gitana Ginevičienė, Kauno kolegija, University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies. Kaunas, 2022.
The aim of the paper – to show the acquired competencies in studying advertising technologies and linking them with practical activities, creating advertising products for UAB „SDG“.
The problem of the paper – to inform/acquaint potential UAB „SDG“ customers with its activities by applying previously unused advertising products – animated videos and clips. This requires previously unused promotional products such as animated videos, animations and logo animations.
The object of the paper – digital promotional products – animated presentation video, logo animations, infographic animation, educational video - designed for the development of UAB „SDG“ company and improve awareness of its activities.
The structure of the paper: the analytical part of the paper analyses technologies of advertising products development and principles of animation, as well as the advantages and use of animation and its products in advertising. The idea of the developed products is presented, the analysis of similar products is performed. The project part presents the processes of promotional products development, creative and technological solutions, economic calculations and human safety requirements.
The results of the paper – the technologies of advertising products development, the advantages and the use of animation and its products were analysed. 4 different digital advertising products have been created for the company UAB „SDG“: an animated video presenting the activities of UAB „SDG“ Training Department, a package of animated logos, an infographic animation and an educational video.
The volume of the paper – the paper consists of 62 pages (52 without appendixes), 13 tables, 37 illustrations, 30 information source, 6 appendixes.
Keywords: animation, advertisement, logo, infographic.