Santrauka:
Baigiamasis darbas „UAB „Indeform“ reklamos produktų kūrimas“. Studentas Domantas Maraulis, darbo vadovė lektorė Vilma Dainienė , Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022
Baigiamojo darbo problema - UAB „Indeform“ parduodami produktai yra sukurti pagal vieną personažą, kuris yra labai mažai naudojamas jų kuriamuose vaizdo įrašuose.
Darbo tikslas - panaudoti mokslo metais sukauptas teorines ir praktines žinias kuriant tris reklaminius video produktus, siekiant labiau įtraukti pagrindinį personažą, įmonei UAB „Indeform“.
Darbo objektas – Naudojantis kompiuterinėmis animavimo programomis sukuriami trys skaitmeniniai produktai. Dvi animacijos skirtos populiarinti pagrindinį veikėją – pelėdą. Sukuriama reklama skatinanti žiūrovus nueiti į kompanijos puslapį, pirkti produktus.
Darbo struktūra – Baigiamasis darbas sudarytas iš dviejų dalių. Pirmoji dalis yra analitinė, joje aprašomas užsakovas, atliekama kokurentų ir animacijų rūšių analizė. Nurodoma naudojama programinė įranga. Projektinėje dalyje yra aprašoma darbo eiga, atlikti darbai ir sukurti produktai.
Darbo užduotis – UAB „Indeform“ siekia populiarinti savo parduodamus produktus vaikams, todėl reikėjo sukurti 2 animacinius filmukus ir reklamą, skirtus „Youtube“ platformai.
Darbo rezultatai – Sukurtos reklamos priemonės: 2 animaciniai filmukai populiarinantys pagrindinį veikėją pelėdą ir animuota video reklama, su realiais fiziniais produktais, kurie bus patalpinti socialiniame tinkle „Youtube“
Darbą sudaro 52 puslapiai, 9 lentelės, 31 paveikslas, 19 literatūros ir informacijos šaltinių, 5 priedai.
Description:
The final paper. Development of advertising products for the UAB Indeform. Student Domantas Maraulis/ Scientific supervisor Vilma Dainienė: Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2022.
The final paper problem - the sold products are based on a single character that is used very little in the videos that UAB Indeform creates.
Objective of the paper - to use the theoretical and practical knowledge accumulated during the academic year in the development of three promotional video products in order to better involve the main character of the company UAB Indeform.
The object of the paper - Three digital products are created using computer animation programs. Two animations are designed to popularize the main character - the owl, And the third product is an animated advertisement for the phisical products taht UAB Indeforms sells on their website.
The structure of the paper - The final work consists of two parts. The first part is analytical, it describes the customer, and analyzes the types of competition and animations.. The project part describes the workflow, the work performed and the products created.
The results of the paper - The following advertising tools have been created: 2 cartoons promoting the main character owl and animated video advertising with real physical products that will be placed on the social network "Youtube"
Thesis consists of 52 pages, 9 tables, 31 illustrations, 19 literature sources and 5 appendices.
Keywords - Animation, three-dimensional animation, two-dimensional animation, animated advertising, graphic design, animation types, vector animation, digital advertising.