Santrauka:
Baigiamasis darbas. JB „Saldžios Pievos“ reklamos priemonių kūrimas. Studentė Guostė Kmieliauskė, Vadovė Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Darbo problema – Įmonė JB „Saldžios Pievos“ siekia įsitvirtinti rinkoje bei padidinti savo žinomumą, tam reikalingos šiame darbe kuriamos reklamos priemonės.
Darbo tikslas – pritaikant Kauno kolegijoje įgytas praktines bei teorines žinias, atlikti reklaminių priemonių kūrimą.
Darbo objektas – JB „Saldžios Pievos“ įmonei kuriami materialūs produktai: vizitinė kortelė ir lipdukas bei skaitmeniniai: logotipas, produkcijos fotografijos, animacinis filmukas ir internetinė svetainė.
Darbo struktūra – baigiamasis rašto darbas susideda iš analitinės ir projektinės dalies. Analitinėje darbo dalyje analizuojama reklamos reikšmė, tikslinė auditorija, aptariami konkurentai. Taip pat analizuojama programinė bei techninė įranga. Projektinėje darbo dalyje aprašoma visa reklamos produktų kūrimo eiga bei dizaino pasirinkimo sprendimų pagrindimas. Toliau yra apskaičiuotos tiesioginės ir netiesioginės išlaidos, produktų savikainos ir galiausiai aprašyti žmogaus saugos reikalavimai, kurių buvo laikomasi.
Darbo rezultatai – sukurtos dvi materialios reklamos priemonės tai vizitinė kortelė ir lipdukas, taip pat keturios skaitmeninės reklamos: logotipas, produkcijos fotografijos, animacinis filmukas ir internetinė svetainė.
Darbą sudaro 52 puslapis, 11 lentelių, 38 paveikslų, 30 literatūros ir informacijos šaltiniai.
Description:
The bachelor thesis. Development of advertising tools for the JB Saldžios Pievos. Student Guostė Kmieliauskė. Bachelor thesis supervisor Laima Numavičė, Kauno Kolegija, Faculty of Technologies, Media Technologies department – Kaunas 2022.
The initial problem – JB “Saldžios Pievos” is seeking to stabilize into the market of homemade bakery and improve its popularity. The work of this thesis is needed to help business reach such goal.
The aim of the paper is to create advertising tools using knowledge gained at “Kauno Kolegija”.
The object of the paper is to create following products: business cards, sticker, logo, photography of production, animated movie, webpage.
The structure of the paper consists of two parts, analytical and project. Analytical part contains analyzing the market, target audience, the meaning of the advertisement, required software and hardware. In the project part is being written about development process of advertisement tools, as well as design decision making. It also contains direct and indirect cost analysis, product cost amount and the requirements for the security, which had to be followed.
The results of the paper are two material advertising tools, business card and sticker. Also, four digital tools: logo, photography of production, animated movie, webpage.
The paper consists of 52 pages, 11 tables, 38 illustrations, 30 literature sources.
Keywords: advertisement, advertisement technologies, animated movie, material and digital advertising tools, webpage.