Santrauka:
Baigiamasis darbas MB „Filmai ir kvapai“ reklamos produktų kūrimas. Studentė Šarūnė Ivanauskaitė, vadovė Alma Pocienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Darbo problema – išlaikant įmonės stilių sukurti tinkamus naujus reklamos produktus, kurie pritrauktų didžiausią vartotojų dėmesį.
Darbo tikslas – įvertinti įmonės MB „FILMAI IR KVAPAI“ naudojamas skaitmenines reklamos priemones, naudojantis įgytomis žiniomis studijuojant reklamos technologijas, sukurti produktų reklamas, skirtas socialiniams tinklams ir internetinėms svetainėms.
Darbo objektas – skaitmeniniai reklamos produktai įmonei MB „FILMAI IR KVAPAI“.
Darbo struktūra – struktūrą sudaro analitinė ir praktinė dalys.
Analitinę dalį sudaro:
• socialinių tinklalapių reikšmė;
• nuotraukų ir fotoaparatų istorija;
• įmonės konkurentų analizė;
• įmonės produktų ir tikslinės auditorijos analizė.
Praktinę dalį sudaro:
• naudojamos įrangos aprašymas;
• programos, kurios naudotos kuriant reklaminius produktus aprašymas;
• reklamos produktų kūrimo eiga;
• ekonominiai skaičiavimai;
• darbų saugos reikalavimai.
Darbo metu sukurta:
• 30 socialinių tinklų reklamos nuotraukų;
• 7 animuoti trumpi klipai;
• 1 vaizdo filmas;
• 12 skaitmeninių reklamjuosčių.
Darbą sudaro 55 puslapiai, 9 lentelės, 34 paveikslai, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai, 4 priedai.
Description:
The final paper – Creation of advertising products for the MB Filmai ir kvapai. Šarūnė Ivanauskaitė. Scientific supervisor Alma Pocienė. Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technology –Kaunas, 2022.
Thesis task – create appropriate new promotional products while maintaining the corporate style, which would attract the most attention from consumers
Thesis goal – evaluate current digital advertising media of MB „FILMAI IR KVAPAI“ , using the knowledge gained while studying advertising technologies. Create product advertisements for social networks and websites.
Thesis object – digital advertising products for MB „FILMAI IR KVAPAI“.
Thesis structure – the structure consists of analytical and practical parts.
Analytical part:
• importance of social networking sites;history of photos and cameras;
• analysis of the company's competitors;
• analysis of the company's products and target audience.
The practical part:
• description of used equipment;
• description of the programs used to create the promotional products;
• development of advertising products;
• economic calculations;
• work safety requirements.
During the work were created:
• 30 photos of social network advertisements were created;
• 7 animated short clips;
• 1 video film;
• 12 digital advertisers.
Thesis consists – 55 pages, 9 tables, 34 picture, 25 literature and information sources, 4 appendixes.
Key words – cartoons, photos, advertisers, video film