Santrauka:
Baigiamąjį darbą atliko Darius Gintaras. Darbo vadovas lekt. Virginijus Valčiukas. Kauno kolegija, Technologijų fakulteto, Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo pavadinimas – „UAB Agrava“ reklamos produktų kūrimas.
Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius, kuriant įmonės UAB „Agrava“ reklaminius produktus.
Darbo problema – reklaminių produktų trūkumas, siekiant pagerinti įmonės komunikaciją su vartotojais.
Darbo struktūra – darbas yra suskirstytas į dvi pagrindines dalis: Analitinė dalis ir Projektinė dalis. Analitinėje dalyje išnagrinėti aspektai, projektinei daliai atlikti, tokie kaip: įmonės analizė; reklamos reikšmė ir tipai; reklamjuosčių, logotipų, vizitinių kortelių tipai ir pagrindiniai principai; vaizdo klipo reklamos tipai; spalvų psichologija; kompozicijos, scenarijaus, apšvietimo, kameros nustatymų, vaizdo filmavimo ir montavimo, garso montavimo taisyklės bei programinės įrangos analizė. Projektinės dalies metu sukurti galutiniai reklaminiai produktai. Šioje dalyje aprašytas kiekvienas veiklos procesas: logotipo atnaujinimas, logotipo animacija, vizitinės kortelės kūrimas, reklamjuosčių kūrimas, scenarijus, kadruotės, reklaminio vaizdo klipo kūrimas, ekonominė dalis ir žmogaus sauga.
Darbo rezultatai – baigiamojo darbo metu atnaujintas įmonės logotipas, sukurta atnaujinto logotipo animacija, vizitinės kortelės dizainas, 3 „Google Ads“ reklaminės kampanijos reklamjuostės (5 skirtingi dydžiai), 4 internetinės svetainės reklamjuostės, reklaminis vaizdo klipas.
Darbo apimtis – 49 psl., šaltinių skaičius 36, paveiksliukų skaičius 13, lentelių skaičius 9, priedų skaičius 9.
Description:
The final work done by Darius Gintaras. Supervisor lect. Virginijus Valčiukas. Kaunas College, Faculty of Technology, Department of Media Technologies. Kaunas, 2022. The final paper – Creation of advertising products for the UAB Agrava.
The aim of the paper – to demonstrate the knowledge and skills acquired during the studies, developing advertising products for the company UAB „Agrava“
The problem of the paper – lack of advertising products to improve the company’s communication with consumers.
The structure of the paper – the work is divided into two main parts: Analytical part and Project part. The analytical part will examine the aspects performed for the project part, such as: company analysis; meaning and types of advertising; types and basic principles of banners, logos, business cards; video clip ad types; color psychology; composition, script, lighting, camera settings, video filming and editing, audio editing rules, and software analysis. The final advertising products will be created during the project part. This section will describe each process of the activity: logo update, logo animation, business card creation, banner creation, script, framing, advertising video creation, economic part and human safety.
The results of the paper – during the final work, the company logo was updated and animated, created a business card design, 3 banners for Google Ads campaign (5 different sizes), 4 banners for the company website, advertising video clip.
The volume of the paper – the work consists of 49 pages, 36 literature sources, 13 illustrations, 9 tables, 9 appendixes.
Keywords: advertising, video, banner, logotype, animation, graphic design.