Santrauka:
Baigiamasis darbas „Reklamos produktų kūrimas MB „Esu savas“ klientams“. Darbą atliko studentė Beatričė Eidimtaitė. Vadovė lektorė Gitana Ginevičienė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Darbo apibūdinimas – išanalizuotos ir sukurtos komercinės ir socialinė reklamos. Animacijos pasižymi savo paskirčių ir stilistikos įvairove bei platinimo būdais – nuo socialinių tinklų ir elektroninių laiškų iki televizijos. Produkcija yra atitinkanti užsakovų reikalavimus ir panaudojama realioje reklamos rinkoje.
Darbo problema – kuriama daug skirtingų animacinių produktų skirtingoms kompanijoms, kurių kiekvienos formatai, stilistikos ir idėjos yra skirtingos.
Darbo tikslas – parodyti profesinio bakalauro studijas baigiančio reklamos technologijų specialisto kompetencijas savo specializacijos srityje ir universalumą dirbant prie įvairių projektų, tiesiogiai gaunant realios darbo patirties skaitmeninės reklamos gamyboje.
Darbo objektas – kuriamos animacinės reklamos, užsklandos, sveikinimai naudojantis vektorine grafika, specialiaisiais efektais, fotografija ir 3D erdve.
Darbo struktūra – įvade aprašomi pagrindiniai baigiamojo darbo parametrai. Analitinėje dalyje aptariama reklamos samprata ir kuriamų produktų tikslai, palyginamos komercinės ir nekomercinės reklamos bei nagrinėjama socialinių reklamų nauda ir prasmė. Taip pat pateikiami analogiškų produktų pavyzdžiai ir tyrinėjamos jų struktūros bei kūrybiniai sprendimai, paaiškinamos kuriamų reklamų koncepcijos ir technologiniai sprendimai, jų platinimo strategijos, pristatoma naudojama programinė įranga. Projektinėje dalyje detaliai aprašomi svarbiausi produktų kūrimo veiksmai, paaiškinami technikų veikimo principai, pateikiama įranga, su kuria buvo dirbama bei apžvelgiamos ekonominės ir darbų saugos dalys.
Darbo rezultatai – sukurti įvairūs skirtingų paskirčių animaciniai reklaminiai produktai, pagal kiekvieno kliento reikalavimus. Įgyta daug patirties dirbant su skaitmeniniais produktais, apdorojant medžiagą, planuojant laiką ir darant kūrybinius sprendimus.
Darbą sudaro 55 puslapiai, 7 lentelės, 26 paveikslai, 46 literatūros ir informacijos šaltiniai, 5 priedai.
Description:
The final paper “Development of advertising products for the clients of the MB Esu savas”. By student Beatričė Eidimtaitė. Scientific supervisor Gitana Ginevičienė; Kaunas college / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies– Kaunas, 2022.
The description of the paper – the analysis and creation of commercial and social ads. Animations are characterized by the variety of usages, stylistic solutions and the ways of distribution – from social networks and electronic mails to television. The production meets all client’s requirements and is used in real advertising spaces.
The problem of the paper – producing a lot of various animation products for different companies, that have different formats, styles and ideas.
The aim of the paper – to display the competencies and versatility while working on many different projects of a professional bachelor’s graduate of advertising technologies, during real working experience.
The object of the paper – creating animated ads, representative video intros and outros, holiday greetings by using graphics, special effects, photography and 3D space.
The structure of the paper – the introduction describes main final thesis parameters. Analytical part presents advertising concepts and objectives, compares commercial and nonprofit ads and explains the benefits and meaning of social ads. It also presents analogical products examples and studies their structure and creative choices, tells about produced ads ideas and technological solutions, distribution strategies, presents used software. The project part details the most important product creation stages, explains how the techniques work, presents what hardware was used in production and reveals the economic and work safety aspects.
The results of the paper – during the research of this final paper, various different animated advertising products were created for specific clients. This work allowed to acquire a lot of real work experience producing digital products, managing time and making creative decisions.
The volume of the paper consists of 55 pages, 7 tables, 26 illustrations, 46 literature sources, 5 appendixes.
Keywords: advertising, digital advertising, commercial advertising, social advertising, television, brand style, animation, photography.