Santrauka:
Baigiamasis darbas UAB „Artmeta“ reklamos produktų kūrimas. Studentė Gintarė Dzingaitė, vadovė lekt. Vilma Dainienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamojo darbo apibūdinimas – įmonei UAB „Artmeta“ kuriamos reklaminės priemonės. Analizuojama literatūra apie reklamos ir produktų tendencijas, socialinius tinklus, programinę įrangą. Taip pat pateikiama projektinė dalis, kurioje aprašoma darbo įranga ir kiekvieno kuriamo produkto eiga.
Baigiamojo darbo problema – įmonė UAB „Artmeta“ neturi jokių reklaminių produktų, kurie atvaizduotų jos veiklą ir teikiamas paslaugas.
Baigiamojo darbo objektas – įmonės UAB „Artmeta“ skaitmeninės reklamos produktų kūrimas.
Baigiamojo darbo tikslas – studijų metu įgytas teorines ir praktines žinias panaudoti kuriant skaitmeninės reklamos produktus įmonei UAB „Artmeta“.
Baigiamasis darbas susidaro iš antraštinio lapo, turinio, paveikslų ir lentelių sąrašo, sąvokų žodynėlio, santraukos, įvado, analitinės ir projektinės dalies, išvadų, literatūros ir kitų informacinių šaltinių sąrašo ir priedų.
Baigiamojo darbo analitinėje dalyje analizuojama literatūra, aptariamas užsakovas UAB „Artmeta“, tikslinė auditorija, išanalizuojami konkurentai, pateikiamos naujausios reklamos ir kitų produktų tendencijos, aptariami socialiniai tinklai ir programinė įranga. Projektinėje dalyje pateikiama informacija apie naudojamą įrangą, taip pat aprašomas kiekvienas produktas ir kūrimo eiga. Pateikiami ekonominiai skaičiavimai bei žmogaus saugos reikalavimai. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados, literatūros ir kitų informacinių šaltinių sąrašas ir priedai.
Baigiamojo darbo rezultatai – įmonei UAB „Artmeta“ buvo sukurti reklaminiai produktai, kuriuos sudaro: vizitinės kortelės maketai, socialinio tinklo „Facebook“ viršelis, įmonės produktų nuotraukos, trumpas ir ilgas vaizdo įrašai.
Baigiamojo darbo apimtis yra 40 puslapių, 15 paveikslų ir 7 lentelės, 31 literatūros ir kiti informaciniai šaltiniai, 11 priedų.
Description:
The final thesis – Creation of advertising products for the UAB Artmeta. Student Gintarė Dzingaitė, scientific supervisor lect. Vilma Dainienė, Kaunas College, Faculty of Technology, Departament of Media Technologies – Kaunas, 2022.
Description of the final thesis – promotional products developed for UAB Artmeta. The paper analyses literature on advertising and product trends, social networks, software. It also includes a project part describing the working equipment and the process of each product being developed.
The problem of the final thesis – the company UAB Artmeta does not have any promotional products to represent its activities and services.
The subject of the final thesis – development of digital advertising products for the company UAB Artmeta.
The final thesis consists of a title page, a table of contents, a list of figures and tables, a glossary, an abstract, an introduction, an analytical and project part, conclusions, a list of references and other information sources, and annexes.
The analytical part of the thesis analyses the literature, discusses the client UAB Artmeta, the target audience, analyses competitors, presents the latest trends in advertising and other products, discusses social networks and software. The project part provides information on the equipment used, as well as a description of each product and the development process. Economic calculations and human safety requirements are presented. The paper ends with conclusions, a list of references and other information sources and appendices.
The results of the final thesis – promotional products were created for UAB Artmeta, consisting of: business card layouts, Facebook cover, photos of the company's products, short and long videos.
The thesis consists of one 40 pages, 15 figures and 7 tables, 31 references and other information sources, 11 appendices.
Keywords: advertising, digital advertising, target audience, competitor, business card, social network, video.