Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – analitinių ir kūrybinių sprendimų pritaikymas socialinės medijos reklamoje. Darbo autorius – Eimantas Čeida. Darbo vadovė – lektorė Laima Numavičė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra. – Kaunas, 2022.
Baigiamojo darbo tikslas yra pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir įgūdžius bei sukurti reklamines priemones, orientuotas į pagrindinį tikslą – pardavimų skatinimą.
Baigiamojo darbo objektas yra „Sapiens“ vitaminų ir maisto papildų dizaino elementų testavimo reklaminė kampanija
Baigiamojo darbo struktūra: Darbą sudaro antraštinis lapas, turinys, paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas, santrauka, įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, ekonominiai skaičiavimai, žmogaus saugos dalis, išvados, literatūros sąrašas ir priedai.
Analitinėje dalyje aprašyta informacija apie užsakovą, apžvelgtas animuotų paveikslų ir piktogramų naudojimas rinkodaroje, atlikta turinio ir dizaino elementų įtakos paspaudimų rodikliuose analizė, apžvelgta spalvų svarba reklamoje, išanalizuoti internetinės prekybos pokyčiai bei reklamos aktualumas, išanalizuotas reklamjuosčių efektyvumo vertinimas, apžvelgtas žmogaus dėmesio sutelkimo laikas internetinėje erdvėje ir apžvelgtos reklaminių paveikslų ruošimo programinės įrangos (produkto kūrime buvo panaudotos Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Adobe Lightroom programos). Projektinėje dalyje pateikiama kūrybinių elementų testavimo principas, atlikta statinių bei dinaminių reklaminių paveikslų gamyba bei pateikiami pavyzdžiai, atliktas paveikslų efektyvumo vertinimas, sukurtos apibendrintos rekomendacijos maketų adaptacijoms, nustatyta produkto kaina, išanalizuoti žmogaus saugos reikalavimai. Literatūros sąraše pateikti šaltiniai, kuriais buvo naudojamasi rašant ir kuriant baigiamąjį darbą Prieduose pateikiamos produktų variacijos, efektyvumas ir spalvų teorija.
Baigiamojo darbo rezultatai: Darbo metu buvo sukurtas didelis kiekis reklaminių paveikslų, atliktos dizaino elementų korekcijos norint išgauti geriausią efektyvumą reklamoje, išanalizuota skirtingų reklamjuosčių efektyvumai ir sukurtos rekomendacijos reklaminių juostų gamybai.
Baigiamojo darbo apimtis: Darbą sudaro 44 puslapiai, 7 lentelės, 27 paveikslai, 8 diagramos, 25 literatūros šaltiniai, 2 priedai.
Description:
The title of this final paper – Application of analytical and creative solutions in the social media advertising. The author is Eimantas Čeida, scientific supervisor – lecturer Laima Numavičė. University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022.
The aim of the paper is to apply and show the knowledge acquired during studies and to create advertising tools focused on the main goal – sales promotion.
The object of the paper is advertising campaign for testing the design elements of “Sapiens” vitamins and food supplements.
The structure of the paper: The work consists of a title page, content, list of figures, tables and diagrams, summary, introduction, analytical part, project part, economic calculations, human safety part, conclusions, references and appendices.
The analytical part describes the customer information, reviews the use of animated images and icons in marketing, analyzes the influence of content and design elements on click rates, reviews the importance of colors in advertising, analyzes changes in online marketing and relevance, analyzes the effectiveness of banner and a review of promotional image creation software (Adobe Photoshop, Adobe After Effects, Adobe Lightroom programs were used to develop the product). The project part presents the principle of testing creative elements, the production of static and dynamic advertising images and provides examples, evaluates the effectiveness of images, creates generalized recommendations for model adaptations, sets the price of the product, analyzes human safety requirements. The bibliography lists the sources used to write and create the thesis. The appendices provide product variations, efficiencies, and color theory.
Results of the final work: During the work a large number of advertising images were created, design elements were corrected to obtain the best efficiency in advertising, the effectiveness of different banners was analyzed and recommendations for the production of advertising banners were developed.
The volume of the paper: Work consists of: 44 pages, 7 tables, 27 figures, 8 diagrams, 25 references, 2 appendices.
Keywords: Banner, advertising, social media, consumer attention, marketing