Santrauka:
Pritaikant studijų metu įgytas žinias, baigiamojo darbo tikslas sukurti funkcionuojantį multimedijos produktą. Individualiai įmonei „Gardumynai“ sukurti elektroninę parduotuvę bei reklaminį turinį socialiniui tinklui „Facebook“. Atliekant baigiamojo darbo projektą „Konditerijos parduotuvės „Gardumynai“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas“ panaudotos grafinio dizaino, programavimo, marketingo bei rinkodaros planavimo paskaitų metu įgytos žinios. Darbas sudarytas iš analitinės ir projektinės dalies.
Užsakovas – 2002-aisias metais Marijampolėje (Jaunimo g. 2) įsikūrė konditerijos parduotuvė, kuri užsiima konditerijos gaminių gamyba, individualių užsakymų priėmimu, 3D spausdinimu. Konditerijoje dirba 5 darbuotojos. Gaminama sausainiai, pyragai, vyniotiniai, tortai, meduoliai ir kita.
Baigiamojo darbo tikslas – pademonsturoti studijų metu įgytas žinias bei jas pritaikyti kuriant multimedijos produktą užsakovui.
Baigiamojo darbo objektas – žiniatinklio svetainės kūrimas, reklamos priemonių kūrimas, logotipo sukūrimas, bei soc. tinklų įrašų sukūrimas.
Analitinėje dalyje aprašomas užsakovas bei jo reikalavimai. Išanalizuota tikslinė auditorija, atlikta konkurentų tinklalapių analizė, atkreipiant dėmesį į konkurentų paanšumus ir trūkumus, pagal išsikeltus kriterijus. Taip pat išanalizuota tinklalapių literatūra, dizaino tendencijos. Atlikta individualios veiklos įmonės „Gardumynai“ soc. tinklo „Facebook“ analizė.
Projektinėje dalyje aprašomas produkto kūrimo procesas. Projekto metu sukurta internetinė svetainė su elektronine parduotuve, reklamjuostės skirtos soc. tinklams, logotipas. Projektinės dalies pabaigoje panaudojant įgytas žinias ekonomikos paskaitose, apskaičiuojama produkto kaina. Taip pat panaudojus „Žmogaus sauga“ paskaitų metu įgytas žinias aprašomi darbo saugos norminiai reikalavimai.
Baigiamojo darbo rezultatai – sukurta žiniatinklio svetainė su e.parduotuve, sukurti 5 „Facebook“ viršeliai, produktų fotosesija, 15 įrašų soc. tinklui „Facebook“.
Darbą sudaro – 57 puslapiai, 11 lentelių, 15 paveikslėlių, 31 literatūros šaltinis, 9 priedai.
Description:
Applying the knowledge acquired during the studies, the aim of the thesis is to create a functioning multimedia product. To create an e-shop and promotional content for the social network "Facebook" for the individual company "Gardumynai". The final project „Development of website and advertising tools for the confectionary shop Gardumynai“ uses the knowledge acquired during the lectures on graphic design, programming, marketing and marketing planning. The thesis consists of an analytical and a design part.
Customer - in 2002, a confectionery shop was established in Marijampolė (Jaunimo g. 2), which is engaged in the production of confectionery products, acceptance of individual orders, 3D printing. The confectionery employs 5 workers. The products include biscuits, cakes, wraps, tarts, gingerbread and other items.
The aim of the final thesis is to demonstrate the knowledge acquired during the studies and to apply it in the development of a multimedia product for a client.
The subject of the final thesis is the creation of a web site, the creation of promotional tools, the creation of a logo, and the creation of social media posts.
The analytical part describes the client and his requirements. The target audience is analysed and competitors' websites are analysed, focusing on their strengths and weaknesses, according to the set criteria. It also analyses the literature on websites and design trends. An analysis of the Facebook social network of the sole proprietorship 'Gardumynai' was carried out.
The project part describes the product development process. The project consists of the creation of a website with an e-shop, banners for social networks and a logo. At the end of the project, the cost of the product is calculated using the knowledge acquired in the economics lectures. The project also uses the knowledge acquired in the lectures on "Human safety" to describe the regulatory requirements for occupational safety.
The results of the final work - a website with an e-shop, 5 Facebook covers, a product photoshoot, 15 Facebook posts.
The thesis consists of 57 pages, 11 tables, 15 figures, 31 references, 9 annexes.