Santrauka:
Baigiamasis darbas „Sporto klubo „Fitness Factory Gym“ vaizdo reklamų kūrimas. Studentas Vaidas Katilauskas, vadovas lekt. Vidas Vainoras; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamajame darbe vaizdo redagavimo programų pagalba sporto klubo „Fitness Factory Gym“ užsakovo pageidavimu sukurti socialinių medijų šablonai, nufilmuoti ir sumontuoti reklaminiai vaizdo įrašai ir interaktyvus (sporto pratimų) vaizdo įrašas
Darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys. Analitinėje dalyje pateikiama užsakovo – sporto klubo veikla, sužinomi jo reikalavimai, išanalizuojama programinė įranga, apžvelgiama darbui reikalinga techninė įranga, aprašytos dažniausiai daromos klaidos vaizdo įrašų kūrime bei aptariami filmavimui naudingi metodiniai nurodymai.
Projektinėje baigiamojo darbo dalyje aprašomas socialinių medijų šablonų, reklaminių vaizdo įrašų ir interaktyvaus vaizdo įrašo kūrimo procesas, apžvelgiami naudojami įrankiai, funkcijos ir programos, susipažindinima su darbo rezultatais. Šios dalies pabaigoje aprašyti ekonomiai skaičiavimai ir darbų saugos reikalavimai dirbant kompiuteriu, pateiktos išvados ir šaltinių sąrašas.
Baigiamojo darbo apimtis – darbą sudaro 48 puslapiai, 10 lentelių, 25 paveiksliukai, 27 literatūros šaltiniai. 7 priedai.
Description:
The final paper „Creation of video advertisements for the sports club Fitness Factory Gym“. Student: Vaidas Katilauskas, Supervisors: lecturer Vidas Vainoras; Kaunas University of Applied Sciences, Faculty of Technologies. Media Technology Department – Kaunas, 2022.
In the bachelor's thesis, with the help of video editing programs, social media templates were created at the request of the customer "Fitness Factory Gym", promotional videos and an interactive (sports exercise) video were filmed and edited.
The paper consists of two main parts: analytical and project based. The analytical part presents the activities of the customer - the sports club, learns its requirements, analyzes the software, reviews the hardware required for the work, describes the most common mistakes in video production and discusses the methodical instructions useful for filming.
The project based part of the paper describes the process of creating social media templates, promotional videos and the interactive video, reviews the tools, functions and programs used, and introduces the results of the work. At the end of this section, economical calculations and work safety requirements for working with a computer are described, conclusions and a list of sources are provided.
The paper consists of 48 pages, 10 tables, 25 pictures, 27 references. 7 attachments.
Keywords: sports club, advertisement, interactive video, camera, video advertisement.