Santrauka:
Baigiamasis darbas – Modeliavimo pamokų kūrimas Autodesk Maya programa. Studentas
Julius Balkauskas. Vadovas: lekt. Gerūta Sprindytė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų
technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamojo darbo metu buvo nufilmuotos ir sumontuotos modeliavimo ir trimatės
animacijos Autodesk Maya video pamokos, kurios sudarytos iš 6 dalių ir jų bendrą trukmė – 54 min..
Šie vaizdo įrašai bus skirti edukaciniams tikslams, supažindinti Kauno Kolegijos Multimedijos
studentus su trimatės animacijos, poligonų modeliavimo ir kaulų kūrimo įrankiais. Įrašai bus rodomi
studentams, kuriems sunkiau sekasi ar norintiems užtikrinti ir patobulinti savo įgūdžius šioje srityje.
Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įsisavintas praktines ir teorines žinias, sukurti
trimačio vaizdo modeliavimo ir animacijos pamokas, kurios padėtų studentams mokytis nuotoliniu
būdu.
Analitinėje darbo dalyje aptarta instrukcinių vaizdo įrašų analizė, tikslinė auditorija,
analogiškų produktų, konkurentų analizė bei jų privalumai ir trūkumai, statistika, bandymai ir
asmeninė patirtis studijų metu.
Projektinėje darbo dalyje aprašoma informacija apie naudojamas ir pasirinktas programas,
jų nustatymus ir funkcijas, video pamokų kūrimo eigą ir procesą, ekonominius skaičiavimus, bei
žmogaus saugos reikalavimus darbo metu. Produkto kūrimo procesą sudaro: greitųjų klavišų
vektorinė grafika, vaizdo įrašo montavimas, efektų kūrimas, garso ir balso įrašų takelių tvarkymas.
Darbą sudaro: 44 puslapiai, 8 lentelės, 32 paveikslai, 25 literatūros ir informacijos šaltiniai.
Description:
The final paper - Development of modeling lessons with Autodesk Maya program; Student
Julius Balkauskas; Scientific supervisor; Gerūta Sprindytė, Kauno Kolegija / University of Applied
Sciences, Faculty of Technologies. Department of Media Technologies - Kaunas, 2022
During the bachelor thesis, a 3D animation and polygon modeling course was made that
consisted of 6 video lessons, and their total duration made up 54 minutes. These videos will be used
for educational purposes, to introduce future students of Multimedia Technologies in Kauno Kolegija
to polygon modeling, 3D animation, and joint creation tools. Entries will be shown to students who
have difficulty succeeding or who wish to secure and improve their knowledge and skills in this field.
The work aims to demonstrate the practical and theoretical knowledge acquired during the
studies and to create three-dimensional image modeling and animation course that would help
students to learn remotely.
In the analytical part of the bachelor thesis paper, the following aspects were discussed: the
analysis of instructional videos, target audience, analysis of similar products, competitors and their
advantages and disadvantages, statistical tests, and personal experience during studies.
The project part of the bachelor thesis describes the information about the used programs,
their tools, and functions, video lesson development process, economic calculations, work safety
requirements. The product development process includes keyboard shortcut vector graphics, video
editing, effects creation, and voice recording management.
Structure: 44 pages, 8 tables, 32 figures, 25 references.
Keywords: Autodesk Maya, video lessons, 3D animation creation, polygon modeling.