Santrauka:
Pirmoje darbo dalyje yra išanalizuojama prekės ženklo vertės ir įvaizdžio
sąvokos literatūroje, įvaizdžiui įtaką darantys veiksniai, aptarnavimo kokybė bei įvaizdžio stiprinimo
sprendimai. Antroje dalyje yra atliekama prekės ženklo „Eurokos“ identiteto ir klientų aptarnavimo
analizė, išskiriami pagrindiniai konkurentai, analizuojama rinka, atliekama vartotojų nuomonės
tyrimo rezultatų analizė. Trečioje dalyje išanalizavus teorinius aspektus ir atlikto tyrimo rezultatus
pateikiamos rekomendacijos prekės ženklo „Eurokos“ aptarnavimo kokybei gerinti. Darbo problema – nepakankamos darbuotojų žinios bei nekokybiškas aptarnavimas teikiant
aptarnavimo paslaugas – silpnina prekės ženklo įvaizdį. Iš to kyla klausimas – kokie aptarnavimo
kokybės gerinimo sprendimai sustiprintų prekės ženklo įvaizdį?
Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Eurokos“ aptarnavimo kokybės gerinimo
rekomendacijas, kurios stiprintų įvaizdį, pagrįstas teoriniais sprendimais ir empiriniu tyrimu.
Description:
The first section of the paper examines the relationship between brand
value and image in the literature, the relevance of quality in enhancing the brand image, and image
enhancement options. The second section examines the “Eurokos“ brand’s identity and customer
service, identifies key competitors, analyses the market, and analyses the findings of the consumer
survey. The final section, after assessing the theoretical background and research results, makes
recommendations for increasing the “Eurokos“ brand's service quality. The main problem - poor service while offering customer’s services.
The aim is to make recommendations for enhancing the “Eurokos” service quality
enhancements, based on theoretical solutions and practical research.
The purpose of this method is to strengthen the “Eurokos” brand's image through excellent
service.