Santrauka:
Pirmoji dalis yra teorinė, kurioje
analizuojama skirtingų autorių įžvalgos vidinio marketingo aspektu, aptariami skirtingi vidinio
marketingo modeliai ir taikomos priemonės organizacijose. Antroje dalyje pateikiama UAB „Valumina“
situacijos analizė, pristatoma bendrovės vykdoma veikla, klientų ir konkurentų analizė, išorinės aplinkos
analizė ir įmonėje taikomi vidinio marketingo sprendimai. Antroje dalyje taip pat aprašomas empirinis
tyrimas. Trečioje dalyje pateikiami konkretūs probleminių sričių sprendimo būdai, vėliau rašto darbas
apibendrinamas. Darbo problema – UAB „Valumina“ yra jaučiamas darbuotojų stygius ir didelis jų tekamumas,
daugėja nepatenkintų klientų. Nuolat besikeičiantys darbuotojai daro įtaką ir teikiamų paslaugų kokybei.
UAB „Valumina“ neišnaudoja visų vidinio marketingo galimybių, kurios galėtų padėti sprendžiant šią
problemą. Taigi kokios vidinio marketingo priemonės skatina darbuotojus siekti geriausių rezultatų?
Darbo tikslas – išanalizavus vidinio marketingo įtakos organizacijų rezultatams teorinius
aspektus, atlikus įmonės situacijos analizę ir empirinį tyrimą, pateikti rekomendacijas UAB „Valumina“
vidinio marketingo priemonių tobulinimui, kurių poveikis atsispindėtų įmonės veiklos rezultatuose.
Description:
The first part is theoretical, which analyses the insights of different authors from
the aspect of internal marketing, discusses different models of internal marketing and applied measures
in organizations. The second part presents an analysis of the situation of UAB Valumina, presents the
company's activities, analysis of customers and competitors, analysis of the external environment and6
internal marketing solutions applied in the company. The second part also describes an empirical study. The main problem of the (professional BA thesis) - UAB Valumina is experiencing a shortage
of employees and their high flow, and the number of dissatisfied customers is growing. Constantly
changing employees also affect the quality of services provided. UAB Valumina does not use all the
opportunities of internal marketing that could help solve this problem. So what internal marketing tools
encourage employees to achieve the best results?
The aim of the (professional BA thesis) - after analysing the theoretical aspects of the impact of
internal marketing on the results of organizations, performing the analysis of the company's situation and
empirical research, provide recommendations for the improvement of UAB Valumina's internal
marketing tools, the impact of which would be reflected in the company's performance.