Santrauka:
Baigiamasis darbas Gėlių salono „Tėjula“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentas Andrius Petrauskas, Vadovė Vilma Eidukynaitė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Baigiamojo darbo metu užsakovei Vilmai Kuzmarskienei ir jos verslui „Tėjula“ kuriamas multimedijos produktas, kuris įmonei suteiks pagalbą plėsti klientų kiekį. Multimedijos produktą sudaro: žiniatinklio svetainė, logotipo, vizitinės kortelės, reklaminių juostų grafiniai dizainai.
Darbo tikslas pademonstruoti studijų metų išmoktas ir įgytas teorines žinias, bei šias žinias pritaikyti praktiškai, kuriant multimedijos produktą.
Analitinėje darbo dalyje analizuojamas užsakovas ir jo darbo reikalavimai, nagrinėjamos dabartinės užsakovo reklamos priemones, tiriama įmonės tikslinė auditoriją, analizuojami internetinių svetainių vertinimo kriterijai, panašia veikla užsiimančių konkurentų internetinės svetainės ir aiškinamasi kokią svarbą logotipai turi įmonėms. Projektinėje darbo dalyje pateikiamas internetinės svetainės, logotipo, vizitinės kortelės, reklaminių juostų kūrimo etapai, darbų vizualizacijos, atlikti ekonominiai skaičiavimai, kuriuose nustatyta multimedijos produkto kaina, aprašyti žmogaus saugos reikalavimai.
Baigiamojo darbo metu sukurta internetinė svetainė, naujas įmonės logotipas, vizitinės kortelės dizainas ir reklaminių juostų maketai.
Darbą sudaro 53 puslapiai, 8 lentelės, 38 paveikslai, 29 literatūros ir informacijos šaltiniai, 8 priedai.
Description:
The final paper. Development of website and advertising tools for the flower salon Tėjula. Student Andrius Petrauskas, Scientific supervisor Vilma Eidukynaitė; Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies–Kaunas, 2022
During the final work, a multimedia product is being developed for the customer Vilma Kuzmarskienė and her business „Tėjula“, which will help the company to expand the number of customers. The multimedia product includes: electronic website, logo, business cards, graphic designs for advertising banners.
The aim of the work is to demonstrate the theoretical knowledge learned and acquired during the study year, and to apply this knowledge in practice when creating a multimedia product.
The analytical part of the work analyzes the customer and his requirements, examining the customer's current advertising tools, the company's target audience, analyzing the evaluation criteria of websites and evaluating similar websites of competitors and analyzing the importance of logos to companies. The project part of the work, shows the process of creating a website, logo, business card, advertising banners and shows visualizations of tasks, it also includes economic calculations, in which the price of the multimedia product is determined, and human safety requirements are described.
During the final work, a website, a new company logo, a business card design and advertising banners were created.
Thesis consists of 53 pages, 8 tables, 38 images, 29 references and 8 appendices.