Santrauka:
Profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Trumpametražio filmo „Namuose, vienas“ reklamos
produktų kūrimas“ paruoštas studentės Erikos Davniukaitės. Darbo vadovė Daiva Sajek, Kauno kolegija,
Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022.
Pagrindinis darbo tikslas – užsakovui „Baltas Filmas“ sukurti trumpametražio filmo „Namuose,
vienas“ reklamos produktus kviečiančius į filmo premjerą. Reklamos produktų kūrimui buvo pritaikytos
grafinio dizaino, audio ir video technologijų, rinkodaros planavimo ir valdymo žinios įgytos studijų metu.
Analitinėje dalyje išanalizuotas užsakovas bei filmo kūrimo komanda, reklaminių produktų
kūrimas socialiniams tinklams, išnagrinėtas konkurento pavyzdys, pagrindiniai dizaino ir vaizdo įrašų
kūrimo aspektai.
Projektinėje dalyje pateiktas pilnas produkto kūrimo procesas, aptariamos multimedijų
produktams taisytos technologijos, pristatomas filmo pagrindinis plakatas, anonsinis filmukas bei
socialinio tinklo „Facebook“ puslapio turinys. Taip pat ekonominėje dalyje atlikta rinkos analizė,
ekonominiai skaičiavimai norint sužinoti rinkos pardavimo kainą. Žmogaus saugos dalyje aprašomi
galimi darbo aplinkos pavojai, analizuojama darbo sauga bei higienos normų reikalavimai.
Darbo sudaro 52 puslapių, 7 lentelės, 46 paveikslėlių, 23 literatūros ir informacijos šaltinių bei
1 priedas.
Description:
Professional bachelor thesis „Creation of advertising products for the short film At Home,
Alone“ prepared by student Erika Davniukaitė. Scientific supervisor Daiva Sajek, Kauno kolegija,
University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas,
2022.
Description of the final work – the creation of advertising products of the short film „Namuose,
vienas“ inviting to the premiere of the film. Knowledge of graphic design, audio and video technologies,
marketing planning and management acquired during the studies was applied to the development of
advertising products.
The analytical part of the paper is where the customer and the film production team, the
development of promotional products for social networks are analyzed. An example of a competitor is
examined as well as the key aspects of design and video development.
The project part describes the complete product development process, the technologies used for
multimedia products, the main poster of the film, the trailer of the film and the content of the social
network “Facebook” is presented. Market analysis is described in the economic part of the paper. The
section on human safety describes the potential hazards in the work environment, occupational safety
and hygiene standards are analyzed.
The results of the final work – the creation of digital advertising products which consists of the
main movie poster, “Facebook” social network account profile and cover photos, seven posts for the
same social network, one movie trailer and two behind-the-scenes videos.
The volume of the paper. The paper consists of 52 pages, 7 tables, 49 illustrations, 23 literature
sources, 1 appendixes.
Keywords: Advertisement, , design, video editing.