Santrauka:
Pirmame skyriuje – teoriškai išanalizuoti ir pateikti pardavimų sampratą ir valdymą lemiantys veiksniai. Antrame skyriuje yra pateiktos UAB „Teltonika Networks“ įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizės, kurios atliktos siekiant nustatyti įmonės pardavimams darančių veiksnių daromą įtaką ir svarbą. Trečiame skyriuje yra pateikiami pardavimų didinimo sprendimai Kanados rinkoje. Darbo problema – Pardavimų didinimas ir tam reikalingos priemonės aktualios kiekvienai įmonei, o tai ypač svarbu įėjus į naujas rinkas. Nagrinėjamai temai atskleisti pasirinkta įmonė – UAB „Teltonika Networks“ profesionalios tinklo įrangos gamintoja tarptautinėms rinkoms. Kokiomis priemonėmis didinami UAB „Teltonika Networks“ pardavimai?
Darbo tikslas – išanalizavus UAB „Teltonika Networks“ pardavimus bei jiems įtaką darančius veiksnius, pateikti pardavimų didinimo sprendimus Lietuvos ir Kanados rinkose.
Description:
Tge first chapter theoretically analyzes and presents the factors that determine the concept and management of sales. The second chapter presents the analyzes of the internal and external environment of UAB „Teltonika Networks“, which was performed to determine the impact and importance of the factors affecting the company's sales. The third chapter presents the solution for increasing sales in the Lithuanian and Canadian markets. Job problem – Sales promotion and the necessary tools are relevant for every company, which is especially important when entering new markets. The company chosen to reveal the topic was UAB „Teltonika Networks “, a manufacturer of professional network equipment for international markets. What measures are being taken to increase the sales of UAB „Teltonika Networks“?
The work aims to present the sales increase solutions in the Canadian market after analyzing the sales of UAB „Teltonika Networks“ and the factors influencing them.