Santrauka:
Darbas sudarytas ir įvado, trijų dalių ir išvadų. Pirmoje dalyje aptariama teorija, kuri padės labiau suprasti darbo naudą. Antroji dalis yra skirta įvairiems tyrimams, kurie padės patvirtinti arba paneigti, įėjimo į naują rinką, teiginį. Trečia darbo dalis yra skirta sprendimų pateikimui bei darbo išvadoms.
Darbo problema – UAB „Vičiūnų grupė“ yra pasaulinio garso įmonė, kuri savo produkciją nori parduoti kuo daugiau skirtingų pasaulio rinkų, kaip pasirinkti tinkamiausią verslo plėtros strategiją, kad būtų mažiau išlaidų ir daugiau naudos?
Darbo tikslas – pateikti UAB „Vičiūnų grupė“ verslo plėtros į Pietų Korėjos rinką sprendimus.
Description:
The paper is structured as an introduction, three parts and conclusions. The first part discusses the theory that will help to understand the benefits of the work. The second part is devoted to various studies that will help to confirm or refute the new market entry claim. The third part of the paper is devoted to the presentation of the solutions and the conclusions of the paper.
Problem – UAB "Vičiūnų grupė" is a world-famous company that wants to sell its products in as many different markets around the world as possible, how to choose the most appropriate business development strategy in order to minimize costs and maximize benefits?
The aim of this paper is to provide solutions for the expansion of UAB „Vičiūnų grupė“ business into the South Korean market.